Staal of leer?

Staal. Lekker zorgeloos dragen. Kan nat worden, komen geen zweetvlekken in. Leren band is bij mij verboden boven de 20 graden Celsius.

1 like

Staal geeft een robuuste uitstraling, leer geeft meer verfijning. Maar voor comfort en pasvorm moet je bij MN straps zijn. Ze passen precies, zijn licht, en als je polsomvang toeneemt gaat het niet knellen.

De laatste tijd veel bandjes van rubber. Verder afhankelijk van de buitentemperatuur en het horloge.

Ik vind lederen bandjes maar een risky business. Zodra het warmer wordt gaat alles weer op staal. Ik kan mij nog een keer herinneren dat ik een horloge met lederen band om had gedaan en op de fiets zat. Het was toen boven de 20 graden en had waaide wel maar ik zweette mij een ongeluk. Al vloekend op de fiets en thuis toen mijn horloge band nat en vochtig was van het zweet. Voor mij geen lol aan lederen banden dragen boven de 20 graden.

@Jurk kom er maar in :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

“Vroeger” vond in staal helemaal niks maar sinds ik meer ben gaan verdiepen in horloges heb ik een grote voorliefde ontwikkeld voor staal :slight_smile:

1 like

Voorkeur gaat uit naar Staal.

1 like

Hirsch performance is dan een uitkomst.

Is het raar als ik zeg dat ik leer sportiever vindt staan dan staal? Staal maakt dat het wat meer op een sieraad gaat lijken.

2 likes