Staande klok aanbieden

Flava flave draagt wandklokken als zak/nekhorloge, dus ik zie de verwantschap wel. Net als een wekker in het blauwe gedeelte.

Oké, topic mag dicht!

2 likes

Dan ga ik een klok aanbieden…met een auto eromheen.

Ik denk niet dat HF de juiste plek is.

Edit: een JLC Atmos mag je dan wel weer aanbieden :drooling_face:.

4 likes

Dan wordt hoe dan ook de nadruk op de auto gelegd toch? Het zal een koper een worst wezen welk klokje er in zit.

Wellicht kan @Jur licht in de duisternis scheppen…

Jij staat zeker altijd aan de kant van de winnaar, of niet?

2 likes

Han is zo cool dat de winnaar altijd aan de kant van hem komt te staan.

Denkt hij.

1 like

:crazy_face::joy:

Van mij wel, sla je slag

Klokken worden zelden aangeboden hier, dus zal echt geen gewoonte worden. Bovendien moet dat kunnen hoor. Al dat gemekker over dingen die weer niet zouden mogen, ongelooflijk.

2 likes

Je kan prima een klok aanbieden.
Maar wel volledig zijn in je omschrijving, anders wordt ie verwijderd.

1 like

Miss met de criteria dat de klokmaker ook horloges maakt(e)?

Alleen je klokkenspel mag er niet op, de rest kan wel hoor

1 like

Wel inclusief verzendkosten ook trouwens graag

1 like

Nog steeds geen opmerkingen over een staand horloge, dat verbaast me. :grin:

Ikzelf zou het geen probleem vinden. Een horloge is een natuurlijk een kleine klok.
Wiki: Een horloge is een uurwerk of klok. Het woord horloge is afkomstig uit het Frans. Tegenwoordig wordt het woord in het Nederlands vrijwel alleen gebruikt voor een klein, draagbaar uurwerk. In het Frans daarentegen wordt met horloge tegenwoordig een vast opgestelde klok bedoeld, terwijl een draagbaar uurwerk er montre heet.
Ook de Rikketik is voor horloges en klokken, en die horen bij elkaar als rogge en gerst. Zelf loop ik die klokken meestal snel voorbij, maar het zijn natuurlijk allemaal tijdmeetinstrumenten die dezelfde historie delen. De JLC Atmos die @HanDavinci noemt is toch supercool?

En sterker nog, ik zou een afdeling met diversen te koop geen probleem vinden. In de tennisclub hangen ook een paar advertenties met TV te koop en oppas gevraagd. Ik zou liever hier in vertrouwde kring iets kopen/verkopen dan via marktplaats. Dan help je elkaar en het versterkt de samenhang. Zo lang je maar zorgt dat verkooprechten voorbehouden blijft aan leden die bijdragen.

Maar goed, het is bekend dat de eigenaar van het forum hier geen voorstander van is, en dus gaat dat niet op korte termijn gebeuren.

2 likes

De Kia K900 wordt tegenwoordig serieus uitgerust met een Maurice Lacroix. :grin:

2 likes

Krijgt hij nu meer of minder aanzien in jouw ogen? :full_moon_with_face:

3 likes

Ik had natuurlijk nog liever een ingebouwde GC watch gezien.

Ik ga mijn vingers niet branden door serieus op deze vraag te reageren, hoor! :grin: Oh shit… nu heb ik…

2 likes

Ik zeg lekker doen. Als het niet mag, krijg je wel bericht.

1 like

En anders een staande ovulatie…of zoiets

2 likes

Mag ik mijn wekker dan ook in het blauwe zetten?

Hij heeft een geweldig goede lume!