Staande klok aanbieden

Mag ik in het blauwe gedeelte ook een staande klok aanbieden of echt alleen maar horloges?

2 likes

Dit is stiekem een retorische vraag hè? :wink:

Uh, nee.

Alleen als je de polsmaat erbij zet.

4 likes

Ik vraag me eigenlijk af of dat niet mag. Ik heb met enige regelmaat ook wekkers voorbij zien komen.

1 like

Denk je hij gaat Fokkemet je?

1 like

???, verklaar je nader. Is mij niet duidelijk wat je bedoelt.

Laat het fokkema beginnen!

1 like

Misschien als je m op je rug neemt, kan die in “wat dragen we vandaag”

4 likes

Tja, er worden ook Rolex petjes en andere prullaria aangeboden. Maar eigenlijk is het een horlogeforum…

Sorry Michiel, maar ik kon m’n vingers niet in bedwang houden. :bowing_man:‍♂️

Ah, dus het mag?

Ach polsklokjes en wandhorloges mogen ook wel toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zeg doen. Ik heb zelfs een riem verkocht, hoi @willemC :wave:
En anders verkoop je 'm in combinatie met een Casio oid.

2 likes

Zolang de lug2lug maat maar wordt vermeld

1 like

Just do it.

Anders rijd je nu naar de Rikketik! :joy:

2 likes

Diameter exclusief kroon: 164 mm.

1 like

Is wel klein, maar een wekker is ook een staande klok toch

1 like

Het hangt dus allemaal af van hoe je “aanverwante artikelen” kwalificeert. Ik zou een incidentele staande klok van een horlogeliefhebber prima vinden. Ik zie de verwantschap wel. :slight_smile: Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen er hetzelfde instaat.

Eigenlijk heb ik dus helemaal geen antwoord op je vraag. :joy:

3 likes

Ik denk niet dat het iemand iets kan schelen, zolang het niet stelselmatig is en zolang er geen winsoogmerk mee gemoeid gaat. Jij bent gewoon een actief lid dat in dit geval een randzaak van horloges wil aanbieden. Dat lijkt mij geen enkel probleem. Gewoon doen dus. En als je advertentie wordt verwijderd, hoor je dat vanzelf.

Ik vind het minder storend dan prullaria van een niet nader te noemen merk, die je bij aanschaf van je horloge bij een AD hebt gekregen, vervolgens voor een paar tientjes in het blauwe gooien.

6 likes