Je bent snel van begrip. Al bijna een maand lid en je conclusies al getrokken.
Wat ik niet helemaal begrijp is de aversie tegen rubber hier op 't forum. Breken? Vuil? Ik neem rubber vaak mee onder de douche (net als staal trouwens), en mijn banden zien er allemaal piekfijn uit. Een rubber band die scheurt…, gebeurt denk ik net zo vaak als een lederen variant. En ook staal kan kapot natuurlijk.
IMHO is echt rubber een aanrader boven pu of siliconen, zweten doe je toch wel als 't warm is en een douche aan 't einde van de dag volstaat.
OT: smaken verschillen, ik denk dat staal ook prima staat op een lang t-shirt.
Oké dat geloof ik. Moet ik ook eens proberen.
Op dit moment zie ik alleen dat zowel rubber als PU niet damp doorlatend zijn.
Geen enkel ervaring met Nato/Zulu ed. Daar moet toch wel zweetdamp door kunnen?
Elf.
Ik denk dat ik het probleem opgelost heb. Net een Casio MT-G aangeschaft. De stalen versie is grijzig dus minder glimmend. Verder is hij fors. Ik vind dit zelf goed passen bij mijn shirts met lange mouwen en heb toch een stalen band. Gelijk ook wat handige functies voor op reis.
Ik geef 'm wel gelijk hoor. Wat is nou jou toegevoegde waarde in dit topic. Hij stelt gewoon een vraag en jij gaat moeilijk doen over zijn woordkeuze. Ga dan lekker naar “het andere forum” om daar met Brava hele literaire discussies te voeren. Dat forum heeft het ook niet lang volgehouden door dit soort half-elitaire belerende geneuzel en veel te grote ego’s als je 't mij vraagt. En wat maakt 't nou uit dat hij net lid is… ook weer zoiets.
On-topic: staal is wat mij betreft gewoon sportief en kan dus juist op een t-shirt met lange mouwen gedragen worden. Anders een mooie one piece nylon (geen nato of zulu met meerdere ringen).
Ga jij nou maar toegevoegde waarde leveren door vier maanden na dato op Fr3d te reageren.
Verbeter de discussie
Help ons om dit forum naar een hoger level te tillen door altijd te
proberen van toegevoegde waarde te zijn voor een discussie. Weet je niet
zeker of je aanvulling echt iets toevoegt, denk er dan nog eens over na
en probeer het later nog eens. Wij voelen ons verantwoordelijk voor dit
forum en zouden het fijn vinden als jij je ook verantwoordelijk voelt.
Blijf respectvol tegen andere leden en/of hun argumenten, ook al ben je
het niet eens met wat er gezegd wordt.
Ven wel benieuwd wat t Is geworden
Geborsteld staal dus niet glimmend. Meer grijzig. Op de foto komt ie anders over dan in het echt (oogt kleiner in het echt ondermeer en de kleur is grijzer). Verder wel fors maar niet eens zoveel groter dan mijn 44mm Seiko. Vind het een aanvulling op mijn bescheiden collectie.
Das niet zomaar de 1e de beste gshock, maar n mt-g! Stoer ding