Ik ben niet de grootste GMT fan en toch heb ik er 2 van in de collectie die beiden prachtig zijn in mijn ogen.
Maar nu, een GMT topic omdat ik benieuwd ben naar jullie favo standje…GMT standje bedoel ik uiteraard .
Wat doe ik.
Ik zet de GMT wijzer altijd op de AM of PM stand van hoe laat t hier is.
Dus als ik mijn horloge om 9AM om doe en op tijd zet zet ik de GMT wijzer op 9AM.
Dus met andere woorden staat de GMT wijzer gewoon op lokale tijd.
Ik heb geen analoge GMT, wel digitaal. Die staat standaard op NYC aangezien het hoofdkantoor van het bedrijf waar ik voor werk in die tijdzone gevestigd is. Handig om zonder rekenen te kunnen checken of ze al wakker zijn voor je de telefoon pakt
Ik heb er nog geen, maar een GMT als volgende aankoop maakt grote kans. En dan eveneens op NYC tijd, aangezien ik er zelf heb gewoond en het een geweldige stad vind.
Daarnaast werd ik getriggerd door de Airman (waaronder die van @anon53002072EV, zoals hierboven getoond).
Ik heb geen GMT omdat ik geen idee heb wat ik ermee zou moeten. Per week passeer ik ongeveer 16x de Nederlands Duitse grens maar de laatste keer was daar nog geen tijdverschil, ik ken geen mensen in een andere tijdzone en tijdens vakanties draag ik geen horloge want dan doe ik niet aan tijd.
Ik krijg al een mental breakdown als ik bedenk waar ik die extra wijzer op zou moeten zetten