Standje GMT, wat vind jij lekker?

Mijn ‘GMT’ wijzer loopt automatisch mee. Op de foto is het 3 uur in de middag. Is het beter een ‘GMT’ wijzer op een Worldtimer een ‘am-pm’ wijzer te noemen? :thinking:

3 likes

Ik noem deze wijzers zelf eigenlijk ook nooit GMT wijzers (maar 24h wijzers oid) :man_shrugging:
Dit voelt ook heel anders dan een “gmt” wijzer voor mij, maar dat zegt misschien meer over mij dan over de wijzers :joy:

1 like

BS:

Junkers

En helemaal geen tijdzones :slight_smile:

1 like

Ergens wel maar er zijn ook Worldtimers met een verstelbare GMT wijzer. Of noemen we die GMT Worldtimers? :grin:

De hand van mijn GMT zet ik altijd gelijk met onze Nederlandse tijd. Geef er zelf eigenlijk niet om.

Bij mij ook!

De mijne volgt de tijd in Australie (vanwege familie), en is eigenlijk overbodig. Maar, vind het gewoon erg leuk staan. Het haalt net het saaie weg en vind het daardoor een leuke aanvulling (complicatie).

Ik zet de GMT altijd op de tijd van BiH. Dat beschouw ik als mijn tweede vaderland.

Yep! Ik probeer zo weinig mogelijk de wijzers te verzetten(is een tik van me). Dus een GMT-uurwerk of een horloge met een 24-uurs aanduiding kan ik wel waarderen.

1 like

Even kijken… Ja, het is middag!!!

Altijd handig met die donkere, korte dagen binnenkort :wink:!

1 like

Gmt staat op hoe laat het is, eerlijk gezegd kijk ik er weinig na.

:drooling_face:

1 like

Mijne staat op Sydney, (een van) de relaxste en mooiste steden waar ik ben geweest. Mijn eerste backpack ervaring daar daar gehad (naast horlogeliefhebber ook liefhebber van verre reizen)Heeft een speciaal plekje in mn hart.

1 like