Dit dus
Al is daar bij een NA wel vaker sprake van, de welbekende ‘honeymoon fase’ zeg maar
Thanks! Nog maar een fotootje voor de sfeer dan:
Zaterdag is voor mij ook de beste optie
Dit dus
Al is daar bij een NA wel vaker sprake van, de welbekende ‘honeymoon fase’ zeg maar
Thanks! Nog maar een fotootje voor de sfeer dan:
Zaterdag is voor mij ook de beste optie
Ik heb een mailtje naar Yvo gestuurd. Ik wacht op antwoord.
De salariëring houdt niet over! Daarmee kan ik mijn horloge pot niet vullen. Dan kan ik beter blijven doen wat ik nu doe .
Die gouden Chrono is het Staudt summum! Als je het kunt, schakel dan alle ratio uit en hak die knoop door. Horloges koop je met je hart, niet met je verstand.
Staudt liefhebbers.
Ik heb bericht terug van Yvo betreffende de GTG
Hierbij wat hij mij stuurde:
———————————
Hi John,
Bedankt voor je bericht.
Het lijkt me inderdaad goed om de GTG in te plannen. We moeten alleen even kijken hoe we het aanpakken, omdat we in mei onze boetiek gaan verbouwen. Het is geen structurele verbouwing, maar voornamelijk een interieurwijziging – toch zullen we wel in de rommel zitten.
De volgende data zijn beschikbaar:
Voor 5 april moeten we op korte termijn weten hoeveel mensen er komen, zodat we de voorbereiding hierop kunnen afstemmen. Mijn voorstel is om rond 14:00 uur te starten en af te sluiten met een diner tot ongeveer 20:00 uur. Dat zou de meeste aanwezigen voldoende tijd geven om op een enigszins schappelijke tijd thuis te komen.
Het programma ziet er dan als volgt uit:
De bijdrage in de kosten bedraagt €85 per persoon.
Groeten uit Ootmarsum,
Yvo Staudt
————————————
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er tof uitzien. Zeker wat betreft de horlogemakers workshop
Ik hoor het graag wie er mee wil. En daarbij een voorkeursdatum. Helaas voor de mensen zonder Staudt: je moet er echt 1 hebben én omdoen die dag.
Ik trap af:
• John. Beschikbaar op alle data
maak er anders een poll van?
Hierbij de poll.
Welke dag komt je het beste uit voor de GTG bij Staudt?
Niemand interesse?
Dus ik kan het afblazen?
Zijn er hier mensen zonder een Staudt die wel mee willen?
Ik weet niet of iedereen op vakantie is. Maar had het gevoel dat er wel wat interesse in was.
Laat ff weten of je mee gaat.
Helaas staudt loos maar zou wel graag mee willen
Ok. Ik zet je erop
Altijd!
Ik zet je erop!
Welke datum heeft je voorkeur?
Voorkeur voor datum?
Geen voorkeur
Sorry @John, il had je prikker gemist. Ik kan op 5 April en op 26 April. Ik ben er vanzelfsprekend bij!
voorkeur 5 april
Super!
Ik heb nu een lijstje van 5 personen.
Ik wacht nog op @ExplorerJ en @egolroh
5 april lijkt iedereen te kunnen.
Dus die ga ik aan Yvo doorgeven.
Er is nu nog plaats voor 3 personen.
Ik moet nog even horen hoe Yvo het wil regelen met het geld. Dat horen jullie dan nog.
Mooi plan. Deze data passen mij spijtig genoeg niet. Veel plezier voor de HF’ere die gaan!