Ah ok. Nee zo klein denk ik niet.
Verdomme wat mooi. Het klopt gewoon. Die kleurstelling. De rust in het ontwerp. Die super slanke wijzers.
Ik ga ook maar eens kijken naar zo’n Guilloche chrono. Juwelier vertelde me dat ze ook een versie in het groen hebben liggen met gouden accenten, gelimiteerd op 5 (!!) stuks. Daar ben ik erg benieuwd naar.
Die ken ik nog niet. Je mag tzt de foto’s delen
Dankjewel!
Een groene gelimiteerde guillochè chrono? Die ken ik ook nog niet. Erg benieuwd naar!
@egolroh, jij bent trouwens degene die de aanzet gaf tot aanschaf van mijn Staudt Chrono.
Prachtig, die strap staat ‘m goed!
Bij het in ontvangst nemen van mijn Staudt in Ootmarsum verleden jaar heb ik snel met de telefoon wat willekeurige foto’s gemaakt van overige horloges die er die dag lagen. Helaas doen deze de groene variant onvoldoende eer aan, want in werkelijkheid sprong deze er echt tussenuit, bijzonder fraai. Helaas voor mijn pols te groot, anders zeker ook een kandidaat.
Thnx, Molequin, ga wel een ton-sur-ton bestellen, net iets chiquer
Ik zag het @Seumpie …jammer maar je gaf in je NA topic al aan dat er serieus geofferd moest gaan worden. Ik begrijp het helemaal. Ik hoop dat je er snel iemand erg blij mee kunt maken want het is een fantastisch horloge om te dragen.
Die middelste foto is helemaal niet verkeerd, prachtig dat groen! Als ik bij aankoop die keuze had gehad (tussen blauw en groen guilloche), dan had het nog een lastige kunnen worden denk ik zo. Van de andere kant, ik heb al een Omega AT met een groen leren bandje en een groene plaat.
Ga ik vanuit en inderdaad een fijn horloge en de foto’s doen hem geen eer toen ik hem werkelijk om de pols had verraste hij mij zeer positief. Echter als ik nu naar de tijd kijk op mijn Lange “gebeurt er toch wel wat meer” tijd zal het leren.