Dat getuigt van goede smaak, Jurgen. Wat houdt je tegen, is je horloge potje nog niet toereikend gevuld of twijfel je ergens over?
We zitten er wel bovenop, hè Arjen?
Wat moet je anders in de trein
Plus, Staudt rocks
Beide, eerst wat weg en sowieso in het echt even passen. Maar design is top in die kleurstelling.
De handwound spreekt mij ook aan alleen jammer dat ze deze horloges niet in 39 of 40mm maken
Heb ook een speedy, die past mij goed, dus zal wel los lopen met de staudt
Hallo, beste horlogeliefhebbers,
hier is mijn kans voor de Staudt Eigner. Ik heb hem in Duitsland als complete set kunnen bemachtigen, hij komt uit 2017 en ziet er als nieuw uit.
Hier zijn de foto’s:
Groeten en blijf gezond
Roland
Mooi!
Heel mooi, Roland. Glückwunsch.
Mooie NA, gefeliciteerd
Ben benieuwd wanneer staudt tractie gaat krijgen gezien ze echt mooie horloges maken. De prijzen zijn ook zeer passend bij de uurwerken en technieken welke ze gebruiken
Tja, wat is tractie? Ik denk niet dat het ooit een groot merk zal worden – wat dat dan ook moge betekenen. Het merk heeft wel een vaste en – naar ik vermoed – loyale klantenkring, maar het zal waarschijnlijk een niche blijven. Yvo gaf aan dat hij mogelijk de volledig door een rose engine hand-geguillocheerde plaat niet meer kan aanbieden. Dat zal het er niet makkelijker op maken. Voor mij was dat in ieder geval juist de reden om de knoop door te hakken.
Que pasa? Toch wel een usp.
Als Jochen Benzinger ermee stopt, hij is inmiddels op enige leeftijd, is er momenteel niemand anders die dat kan
Ah, ok. Ik neem aan de enige onafhankelijke guillocheerder (is dat een woord?)? Oa Wen en Sartory doen toch ook hand guilloche?
Ja das minder, maar er zijn natuurlijk talloze andere mooie technieken om toe te passen.
Zal wel fijn zijn als je een horloge koop van 5k dat er altijd wel onderdelen of wijzers beschikbaar zijn. Maargoed das wellicht het risico om voor zoiets te gaan. Geld voor vd gang ook bijvoorbeeld
Deze hoort hier toch zeker thuis
Verdomme, dat is wel heel dik. Gouden Guilloche ook gepast?
Nee, die hadden ze niet paraat.