Staudt Only

Mooi horloge hoor; ik ben wel fan van niet-witte wijzerplaten! Heeft Staudt ook bruine wijzerplaten dat je weet?

2 likes

Prachtig inderdaad; een mooi geheel zo

2 likes

Het dichtstbij bruin komt een van de Staudts uit de ton sur ton serie

O.a nog te koop bij Nelissen

7 likes

Hij wilde eerst arts worden maar daarvoor was zijn handschrift te goed. Moest wel even moeite doen in het te lezen, leuk dat ik de kaart ook kreeg. Had destijds alleen de catalogus aangevraagd, geen Staudt gekocht. Wie weet…

5 likes

Proud to wear Staudt at Christmas :grin:

18 likes

Prachtige aanwinst hier. Gefeliciteerd

5 likes

Heel erg mooie NA… :smiling_face_with_three_hearts:

Weet iemand of de kasten van Staudt echt helemaal door en door goud zijn?

2 likes

Info van de site:
Ben je opzoek naar een herenhorloge met een horlogekast vervaardigd uit edelstaal, 18-karaat massief goud of staal met gouden bezel? Onze mechanische herenhorloges zijn gemaakt met de hand in ons atelier in Ootmarsum en tot in de perfectie afgewerkt.

1 like

17 likes

Voor de Guillochéristen onder ons. Deze Staudt op C24 heeft dan wel de ultieme dail…
Volgens mij heeft Yvo deze gepersonaliseerde dail in onze masterclass vorig jaar ook benoemd.

https://www.chrono24.nl/all/staudt-chronometrie-personalized-marc-lange-watch--id44240459.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

6 likes

Wat een prachtig horloge. Ik zou bijna in verleiding komen. Als er niet M. Lange & Töchter op had gestaan.

5 likes

Wat raar dat je een horloge laat maken, speciaal op jezelf afgestemd, en dan ga je m verkopen.

4 likes

Ja dat vind ik ook bijzonder… waarom zou iemand dan niet zelf een horloge laten maken? :face_with_raised_eyebrow: Of meneer is er van overtuigd dat zijn naam en toevoegingen zo interessant zijn voor anderen dat ze liever zijne kopen…?

Horloge is wel echt heel erg vet. Ik vind dat minimalistische design wel érg geslaagd. Het Guilloché krijgt nu wel alle ruimte om te shinen.

2 likes

Zoals deze prachtige guilloche destijds op social media werd gepresenteerd leek het echt voor deze Lange zelf ontworpen en gemaakt :man_shrugging:t3:

2 likes

Het lijkt ook verkocht te worden door de man die genoemd staat op de wijzerplaat. Heeft een winkel in Alkmaar. Zo goed als nieuw en gepersonaliseerd en dan al weer te koop? #Ikkeniebegriip

2 likes

Er is ook een Meistersinger editie, maar dan zonder dochter :wink:

4 likes

Dat zou je inderdaad gaan denken…

En volgens mij was dat ook zo toch? Volgens mij zei Yvo dat.

Kooknie

Ok, maar daarvan kun je zeggen dat ie speciaal voor de winkel gemaakt is.
Ik krijg wel het idee dat dhr. Lange zichzelf interessant vind :blush:
Wel een bijzonder model overigens. Ik kende m nog niet.

2 likes

Whaahhaha, deze is echt fantastisch. De advertentie dan. Die heeft echt alles… Je eigen naam op een wijzerplaat zetten en dat als verkoop argument gebruiken. Foto’s toevoegen met jezelf erbij met het horloge, zelf een heel relaas over de ‘oorsprong’ en dan in de derde persoon over jezelf gaan verhalen…

“Partly designed by the well-known Dutch artist and jewelry designer Marc Lange from Alkmaar, the Netherlands.”

:rofl: :joy:

Wel mooie dial inderdaad :+1:

4 likes

Leek mij ook. Vond het wel wat hebben, die verwijzing naar Lange & Söhne. Daarom vreemd dat dit mooie gepersonaliseerde horloge nu via Chrono te koop aangeboden wordt.

2 likes

Dat is dus het ding. Hij verkoopt niet z’n eigen gepersonaliseerde horloge. Als je goed de tekst leest is hij z’n eigen collab met Staudt begonnen en probeert hij mensen warm te maken voor een horloge met zijn naam erop :see_no_evil:

3 likes