Staudt Only

Mooiste horloge van 2025 verkiezing met twee Staudts in de line up. Even stemmen dames en heren :wink:

1 like

Scherpe aanbieding :thinking:

4 likes

Alles is in de Sale. Zouden ze met Staudt stoppen?

2 likes

Daar lijkt het inderdaad wel op :thinking:

1 like

Als ik het me goed herinner, gaf Yvo tijdens ons bezoek al aan Arjen, dat de hij de samenwerking met enkele juweliers ging beëindigen en alleen nog maar doorging met de één handvol retailers die ook ruimschoots aandacht aan het merk gaven. Hij wilde meer direct-verkoop en zijn marketing activiteiten intensiveren.

2 likes

Gaat, net als vele andere merken, richting Boutique Only (= Ootmarsum) + online.
Jammer…

1 like

Waarom is dat jammer?

1 like

Ik vind persoonlijk contact met de juwelier altijd wel prettig. Zeker als het iemand is met verstand van zaken. Liefhebbers onder elkaar. Babbelen over horloges boven de toonbank/tafel waarop de horloges van mijn interesse liggen uitgespreid :slight_smile:

2 likes

Nelissen, van Hell en van Grinsven om er een paar te noemen blijven Staudt verdelers. Dankzij zijn eigen boetiek heeft hij minder verkooppunten in het land nodig, maar blijft een goede verdeling en spreiding relevant. De beleving bij deze juweliers blijft gelukkig ook bij aankoop van een Staudt :wink:

3 likes

Daar gaat iets mis. Zojuist zijn de kortingen weer van de website gehaald. Ik denk dat Yvo ingrijpt.

2 likes

Interessant :thinking:

1 like

de juwelier is staudt

2 likes

Hahaha. Ja :joy:

1 like

die juwelier verkoopt ook Delma watches… dat zijn aardige hommage gedrochten brrrr

1 like

Mooi horloge hoor; ik ben wel fan van niet-witte wijzerplaten! Heeft Staudt ook bruine wijzerplaten dat je weet?

2 likes

Prachtig inderdaad; een mooi geheel zo

2 likes

Het dichtstbij bruin komt een van de Staudts uit de ton sur ton serie

O.a nog te koop bij Nelissen

5 likes

Hij wilde eerst arts worden maar daarvoor was zijn handschrift te goed. Moest wel even moeite doen in het te lezen, leuk dat ik de kaart ook kreeg. Had destijds alleen de catalogus aangevraagd, geen Staudt gekocht. Wie weet…

5 likes

Proud to wear Staudt at Christmas :grin:

11 likes

Prachtige aanwinst hier. Gefeliciteerd

3 likes