Mooiste horloge van 2025 verkiezing met twee Staudts in de line up. Even stemmen dames en heren ![]()
Scherpe aanbieding ![]()
Alles is in de Sale. Zouden ze met Staudt stoppen?
Daar lijkt het inderdaad wel op ![]()
Als ik het me goed herinner, gaf Yvo tijdens ons bezoek al aan Arjen, dat de hij de samenwerking met enkele juweliers ging beëindigen en alleen nog maar doorging met de één handvol retailers die ook ruimschoots aandacht aan het merk gaven. Hij wilde meer direct-verkoop en zijn marketing activiteiten intensiveren.
Gaat, net als vele andere merken, richting Boutique Only (= Ootmarsum) + online.
Jammer…
Waarom is dat jammer?
Ik vind persoonlijk contact met de juwelier altijd wel prettig. Zeker als het iemand is met verstand van zaken. Liefhebbers onder elkaar. Babbelen over horloges boven de toonbank/tafel waarop de horloges van mijn interesse liggen uitgespreid ![]()
Nelissen, van Hell en van Grinsven om er een paar te noemen blijven Staudt verdelers. Dankzij zijn eigen boetiek heeft hij minder verkooppunten in het land nodig, maar blijft een goede verdeling en spreiding relevant. De beleving bij deze juweliers blijft gelukkig ook bij aankoop van een Staudt ![]()
Daar gaat iets mis. Zojuist zijn de kortingen weer van de website gehaald. Ik denk dat Yvo ingrijpt.
Interessant ![]()
de juwelier is staudt
Hahaha. Ja ![]()
die juwelier verkoopt ook Delma watches… dat zijn aardige hommage gedrochten brrrr
Mooi horloge hoor; ik ben wel fan van niet-witte wijzerplaten! Heeft Staudt ook bruine wijzerplaten dat je weet?
Prachtig inderdaad; een mooi geheel zo
Hij wilde eerst arts worden maar daarvoor was zijn handschrift te goed. Moest wel even moeite doen in het te lezen, leuk dat ik de kaart ook kreeg. Had destijds alleen de catalogus aangevraagd, geen Staudt gekocht. Wie weet…
Prachtige aanwinst hier. Gefeliciteerd