Staudt

Vandaag mijn nieuwe gepersonaliseerde Staudt horloge opgehaald bij van Grinsven juweliers den Bosch.
Ik ben daar perfect geadviseerd door mevr. Katinka van Grinsven en ben bijzonder gelukkig met het resultaat. Mooie 18 krts rosegouden horloge, automaat, mat zilveren wijzerplaat, kortom helemaal mijn keuze. Fraaie lotusbloem gegraveerd in de rotor, dit ivm

een bijzonder moment in mijn leven.
Past met z’n 41 mm en korte lugs perfect om de arm, dit is naast mijn overige horloges een fantastische aanvulling.

50 likes

Gefeliciteerd! Mooi horloge, Staudt is leuk.

Maar bedankt. Nu zit ik me af te vragen wat je kunt herdenken met een lotusbloem.

1 like

:clap: mooi en persoonlijk. Gefeliciteerd met de NA!

Ik ga voor pensioenering van je waterlelie kwekerij? :thinking:

Helaas mannen, helemaal mis. Is het symbool van duisternis naar nieuw leven. Ben zeer ernstig ziek geweest.

23 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige en symbolische NA. Staudt rocks :muscle:t3:

1 like

Ah… Kijk. Dat je in 2026 maar gezond mag blijven. En daarna, maar het is logisch om nu 2026 te noemen. :+1::+1::+1:

2 likes

Bedoel je die 25 in de gravure?

Mooie manier om het jaar af te sluiten! Gefeliciteerd met deze aanwinst en dat je in 2026 maar gezond mag blijven!

Mooi gevonden symbool. En die 25 in de gravure maakt het helemaal af. Dat je er nog lang plezier van moge hebben :clinking_glasses:

Prachtige Staudt, volgens mij de eerste volledig gouden op het forum! Welkom bij het selectie clubje van Staudt enthousiastelingen op dit forum. Draag 'm met trots en blijf gezond!

1 like

Ook op de wijzerplaat is de aanduiding ‘automatic’ vervangen voor ‘prelude’. Heeft ook een symbolische betekenis. Kan allemaal bij Staudt.

2 likes

Prachtige, persoonlijke aanwinst. Veel plezier ermee.

Mooi horloge, de lotus bloem is ook mooi aangebracht :+1:t2:

Mijn beste,

Chapeau.:ok_hand:
Gefeliciteerd met deze bijzonder fraaie verworvenheid.
Een mooi merk “Staudt”.
Geniet er van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Prachtig. En daarmee helemaal een horloge waar je trots op mag zijn :pray:t2:

Gefeliciteerd met deze mooie en speciale aankoop!

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst (uit de eveneens prachtige regio Twente). Ik wens je alle gezondheid voor 2026!

1 like

Prachtig horloge en mooi die gravure :+1: