Heb je ook foto’s van de achterkant?
Ah dacht dat de petit een handwinder was
Dit was niet de petit maar de normale Prelude, de petit is echter hetzelfde. Beide zijn geen handopwinders.
Afgelopen week was ik in Ootmarsum op de zogenaamde Siepelmarkt. Even bij Staudt gekeken. Wat een fantastisch mooi pand hebben ze zeg. Echt midden in het dorp, maar net in een heel Harry Potters Wegisweg-achtig steegje. De deur stond open. Hing een papiertje dat ze aan het verbouwen zijn. Er was verder niemand leek het op. Heb “stiekem” een paar foto’s gemaakt door de ramen. Ziet er echt heel tof uit!!! Het lijkt er op alsof ze allemaal stolpen hebben gebruikt om horloges in te doen.
Weet niet of het hele pand van Staudt is, maar aan de zijkant zaten in ieder geval wel overal stickers.
Op het bord bij de deur stond dat ze geopend zijn op afspraak. Ga graag een keer langs. Ben erg geïnteresseerd in een horloge met Guillocheplaat. Weet iemand of ze in dit mooie boerderijtje ook alle horloges maken?
Je hebt er ook al een paar weggepakt zie ik??
Hahaha, nee de glazen deur was op slot… Jammergenoeg…
Haha jammer dat er niemand was, Maargoed ook wel gevaarlijk anders weer een lichtere portefeuille
Niet alle assemblage vindt plaats in Ootmarsum. Echt een bezoek waard. Aanrader. Ik heb er ook een guilloche chronograaf aan overgehouden

Jl. 5 april. Ik zal het niet snel vergeten. De 6e ook niet trouwens
Vóóral de 6e niet! en de onrustige nacht daarvoor wellicht ook niet.
Welkom hier Hans en nogmaals gefeliciteerd met je prachtige NA. Daar zit muziek in
Als ik het goed begrepen heb zijn ze aan het verbouwen omdat ze er een echte winkel van willen maken.
Correct me if I’m wrong @APMV @PaulusB @Nickjackelson
Zou wel mooi zijn als het een echte winkel wordt. Wellicht dat enkele van de vele toeristen ze dan ook weten te vinden.
Welkom Hans en gefeliciteerd met je mooie Staudt!
Zoiets had ik ook begrepen, een showroom annex shop.
Die plaat van je Staudt is in werkelijk wel écht veel mooier dan op deze foto, Arjen. Het is gewoon heel moeilijk om die bijzondere guilloché op een foto te vangen.