Redelijk unieke kans ![]()
Twijfel je Arjen? ![]()
Ik zou wel willen inderdaad ![]()
Ga je geen spijt van krijgen
.
En mijn oprechte excuses voor mijn fotokunsten, die zijn Staudt onwaardig. Gelukkig weten jullie hoe mooi ze in het echt zijn
Potverdorie wat een mooi horloge.
Dank u
Tis een knaller!
Ik vind hem prachtig!
Beste, wil hem graag van je overnemen. Mooiste horloge ooit maar dat wist je al.
Verder, als je hem zat bent dan hoor ik het graag.
Vriendelijk
Leon Hermans.
Info@leonhermans.com
Vorig jaar kocht ik mijn prachtige Staudt Praeludium handwinder met gelithografeerde tweekleurige Staudt-blauwe wijzerplaat met een kleine secondewijzer bij een juwelier in Hengelo.
Dit horloge lag daar al geruime tijd in de etalage, daarom kreeg ik een verhoudingsgewijze passende korting.
Vorig jaar heb ik meteen al besloten om niet te lang te wachten met een onderhoudsbeurt voor mijn Staudt handwinder.
Afgelopen woensdag zijn we gastvrij ontvangen met koffie en bonbons in de prachtige lokatie van @Staudt in Ootmarsum door Yvo zelf.
Yvo heeft ons veel moois laten zien.
De Guilloche Chronograph met de hand gedraaide uit massief Sterling zilver gemaakte wijzerplaat vind ik bijvoorbeeld erg mooi (zoals Arjen en Nick hebben). Mijn vrouw vond dat de mooiste Staudt.
Het onderhoud zal zo’n vijf weken duren, als ik hem weer heb opgehaald zal ik wel een verslagje schrijven.
Dit is de enige Staudt die ik heb ![]()
Heb ook nog een standaardje die in de vitrine stond. Die mag een liefhebber gratis hebben… misschien leuk om naast je horloge te zetten.