Wat een mooie collectie. Superstrak design, deze Staudts.
Nog nooit van gehoord, shame in me
Wat een mooi merk, ennn om de hoek
Zaterdag een feestelijke avond mogen organiseren en genieten. Pracht moment om de Staudt Praeludium om de pols te dragen. Dat is een feest an sich.
Doe niet zo cringy en vraag die catalogus gewoon nog een keer aan. Waslap.
Onlangs het genoegen gehad om Yvo in het wild te spreken en een zwikkie Staudts mogen passen. Mooi werk.
Prachtig horloge
Ik twijfel idd of ik ook weer de dialoog met Yvo moet aangaan voor een “custom variant”
Zeur al een langere tijd voor een guilloche wijzerplaat in een stalen chronokast ipv rose goud
De patronen in de standaard blauwe guilloche chrono zijn beperkt zichtbaar
Heb weer een leuk spaarpoitje dus wellicht de “staudte” schoenen eens aantrekken
Deze guilloche met opgelegde cijfers
De chrono guilloche in stalen chrono kast
De chrono guilloche met opgelegde cijfers in stalen chrono kast
Sja, het is wel een leuk proces. Zelfs de rotor is custom van deze. De prijs kwam bij deze wel in de buurt van de guilloche chronograaf
Maar chronograaf is niet mijn ding en guilloche is gewoon duur. Dit is nog steeds de goedkoopste optie voor een handgemaakte guilloche horloge…
Benieuws naar de rotor. Dacht dat het een handwound was
Ik zag wat nieuws voorbij komen. Volgens Ivo bijzonder dun. Iemand ze al live gezien? Deze wil ik weleens in het echt zien.
Yes, gezien tijdens de presentatie voor betrokken juweliers en klanten. En recent nog in het Staudt display van één van de juweliers. 40,8mm kast diameter bij 8,8mm hoog. Staat inmiddels veel meer info op de website van Staudt. Vele kleuren, variatie in kastmateriaal, etc.
Cross-posten mag als het om een Staudt gaat - correct me if I’m wrong . Dus een plaatje delen uit mijn NA draadje over Staudt nr. 2 in de verzameling.