Staudt Only

Twee bij Yvo en één via Juwelier in samenspraak met Yvo (Guilloche). De tweede chrono wel ingeruild bij Jaap maar kans dat ik m einde maand terughaal …. Seller”s Remorse :smiling_face_with_tear::pleading_face::smiling_face_with_tear:

4 likes

Misschien verkoopt hij wel zoveel dat hij de marges van de Juweliers eruit wil/kan snijden. Maar ergens betwijfel ik dat dus waarom je je aanbod zou verkleinen zie ik dan totaal niet.

Ik zou het jammer vinden, want deze horloges moet je zien om te waarderen. En dat gooi je dan weg.

Mijn advies: zie eerst maar eens dat je bij Reijersen in de etalage komt te liggen.

2 likes

En meer events met horlogefans organiseren….

2 likes

Leiden, Breda en Alkmaar dus al geen dealer meer of bijna niet meer. Utrecht en Den Bosch volgens mij nog wel. En natuurlijk Ootmarsum.
Zal nog eens op de site kijken of er nog meer zijn.

2 likes

Over dit is misschien al een kleine teaser van toepassing. @APMV Arjen en ik zijn al benaderd door Yvo ivm het opzetten van een small event voor Staudt bezitters… dus even geduld en :shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face:

5 likes

Tipje van de sluier Paul :heavy_check_mark:
Wij hebben er alvast zin in om jullie te ontmoeten

3 likes

Yvo vertelde tijdens ons forum-bezoek al dat hij met nog maar een beperkt geselecteerd aantal dealers bleef samenwerken. Nelissen in Venlo blijft ook dealer.

3 likes

Time for Staudt

9 likes

Met m’n muzikale Staudt om de pols bezig met Wonderwall van Oasis, om daar een pianoimpressie over te maken.

Deze Staudt gekocht bij een juwelier, maar voor een evt. volgende Staudt ga ik wel naar Yvo in Ootmarsum, want de koffie is daar goed😊.

11 likes

Staudt op Hemelvaartsdag

11 likes

10 likes

Enkelen hier hebben al ervaring opgedaan. Interesse? @John @Nickjackelson @PaulusB @ExplorerJ

4 likes

De opgedane ervaring wees uit dat ik volledig talentloos ben, Arjen. :grinning:

4 likes

We zijn nog naar schroefjes aan het zoeken :joy:

2 likes

3x juwelier en 1x direct bij Staudt (de guilloche uiteraard)

3 likes

Ik vond het een hele toffe ervaring, maar wat ik al dacht werd toen bevestigd: het sleutelen aan uurwerken is een vak apart en moet je echt aan de professionals overlaten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes