Staudt Only

16 likes

Ook prachtig. Nog steeds niet in real-life gezien helaas!

1 like

12 likes

15 likes

Wederom een mooie dag voor Staudt

16 likes

Vanmiddag maar weer naar Staudt

14 likes

? Want ? Staat ie stil om kwart over net na het onderhoud?

1 like

ik bedoelde dat ik vanmiddag weer m’n Staudt om heb😂, het loopt prima!

2 likes

Rustig hier :thinking:

9 likes

Mijn meest gedragen horloge momenteel.

18 likes

Meer dan terecht Ed. Veel mooier dan de nieuwe blauwe Longines master :wink:

2 likes

Daar drukte ik even te vroeg op antwoorden ja haha. Maar daar ben ik idd geen fan van.

2 likes

Goedemorgen mede Staudt bezitters en liefhebbers. @PaulusB en @APMV zijn door Yvo benaderd of wij willen inventariseren of er interesse en behoefte is aan een GTG in Ootmarsum. Yvo heeft ideeën over het programma, maar wil tevens graag input van ons/jullie. Hierbij een eerste bericht namens Yvo. Paul en ik zullen jullie blijven informeren en zullen in deze als doorgeefluik fungeren tussen Staudt en het ons welbekende platform.

Beste Staudt-ambassadeurs van het horlogeforum,

Ik loop al een tijdje met het idee om een kleinschalige GTG voor het horlogeforum in Ootmarsum te organiseren voor Staudt-eigenaren.

Geen groot evenement, maar een persoonlijke bijeenkomst met maximaal 15 Staudt-eigenaren, waarbij iedereen één introducee mag meenemen. Het lijkt mij mooi om samen een middag of dag door te brengen rondom onze gezamenlijke passie voor horloges, het verhaal achter Staudt en natuurlijk de mensen die het merk dragen: jullie.

Ik denk aan een zaterdag of zondag, eind augustus of in september. Eind deze maand sturen we een datumprikker rond voor iedereen die interesse heeft. Na het invullen van de datumprikker ontvang je ook een uitnodiging voor een groepsapp, waar we je op de hoogte zullen houden.

Voor het programma denk ik aan een lezing, een klein intermezzo met een Ootmarsums tintje en afsluitend een barbecue met fluïde versnaperingen. Voor de lezing ben ik benieuwd naar jullie input: wat zouden jullie graag willen horen of weten? Ik kan natuurlijk zelf iets bedenken, maar suggesties vanuit het forum zijn zeer welkom.

Zodra de datum vaststaat sturen we een link waarmee je je officieel kunt aanmelden. Voor mensen die nog niet geregistreerd zijn voor de my.Staudt-community bouwen we direct een optionele registratiemogelijkheid in. Op dat moment vragen we ook een bijdrage van €50 per Staudt-eigenaar. Na deelname ontvang je dit bedrag terug als voucher voor onze webshop.

Voor wie van verder weg komt kunnen we eventueel helpen bij het vinden van een geschikte overnachtingsmogelijkheid in de buurt.

Groeten uit Ootmarsum,
Yvo Staudt

11 likes

Wat leuk! Ik zou zeker geïnteresseerd zijn. Het is wat lastig om toe te zeggen met twee kleine kinderen en een buitengewoon fluïde agenda in de weekenden maar ik ben hier zeker voor te porren.

1 like

:rofl:

Wat een beschaafde manier om te zeggen dat er gezopen kan worden… haha :joy:

5 likes

Ben er graag bij

2 likes

Leuk idee!
Ik wil wel.

2 likes

Leuk idee

2 likes

Impressie van verleden jaar van de GTG bij Staudt voor de eventuele twijfelaars :wink:

3 likes

Zouden voor mij -zoals het er nu voorstaat- passende datums zijn.

2 likes