Staudt Only

Gezellig Nick

1 like

Leuk :+1: Count me in!

2 likes

Leuk, ik zou graag willen mee doen, in augustus ben ik op vakantie, maar in september kan ik.

2 likes

Zou tof zijn als jij erbij kunt zijn Hans. Twentse vertegenwoordiging :muscle:t3:

2 likes

Op een nieuw bandje van Tuns.

11 likes

Staat mooi, bij allebei.

2 likes

Verheug me om elkaar te ontmoeten :+1:

2 likes

Staat verrassend goed Ed. Kun je lekker afwisselen

2 likes

Ik speel met je mee Hans, in figuurlijk zin dan…daar piano wordt 'm niet. Ik kan wel een beetje op een tropmpet mee toeteren :slight_smile: Deze beauty net opgehaald vandaag.

16 likes

Gefeliciteerd met jouw prachtige Staudt Gerard, de kleuren van de gelithografeerde wijzerplaat verrassen steeds weer. De achterkant is betoverend.

Afgelopen week heb ik nog een plaat gedraaid van trompettist Winton Marsalis, het is bijzonder hoe zacht hij de trompet kan laten klinken. Onlangs heb ik een trompettist begeleid op een groot pijporgel in een kerk. Trompet spelen is prachtig, ik kan het niet.

2 likes

De achterkant had ik ook al even een fotootje van geschoten… prachtig!

8 likes

Gefeliciteerd met je mooie Staudt Gerard

2 likes

Gefeliciteerd, erg fraai
:kissing_heart::ok_hand:t3:

3 likes

8 likes

Wederom leuk initiatief. Meld me als reserve aan. Hangt af van de datum en ontwikkelingen op de verbouwing (categorie nieuwbouw-binnen-oudbouw). Als het lukt, ben ik er bij.

2 likes


Waar zijn de overige Staudts :thinking:

9 likes

In Ootmarsum

4 likes

Moeten we daar maar naartoe :grin:

3 likes


Ze mag even uitrusten, de chronoris vraagt even de aandacht

4 likes

De mijne mocht mee op korte werktrip naar Eindhoven!





14 likes