Goede foto’s Ed. Nieuwe bandje staat ![]()
Dank! Geweldig horloge is ‘t. Als ik er één mocht houden, zou het deze zijn.
Dat. En ik was op voorhand een beetje bang dat ik horloge zou kopen met dress aspiraties en clunky maten maar hij draagt zo comfortabel. Doet het echt bij alles goed.
Wauw Pjotr
Nooit gedacht dat een distressed strap zo goed bij een guilloche zou passen. Het contrast is schokkend mooi.
Ja, dat herken ik. De kast is niet van de platste soort vanwege de Valjoux, en op mijn vrouwenpols is deze diameter kast vaak te groot, maar om de pols valt ze zo verschrikkelijk goed en comfortabel.
Gefeliciteerd met je prachtige Staudt!
Trouble in paradise.
Condensvorming onder het glas!
Gelukkig nog lang onder garantie; buiten handen wassen nooit in de buurt van water geweest.
Dat is zonde van zo’n mooi horloge zeg. Ook al wordt het order garantie opgelost, dan nog is het niet iets waar iemand op zit te wachten. Ik hoop dat je 'm snel weer in goede staat om de pols mag doen.
Thanks. Komt vast goed!
De middelste is de mooiste ![]()
Aqua Terra! ![]()










