Staudt Only

Goede foto’s Ed. Nieuwe bandje staat :ok_hand:

2 likes

Dank! Geweldig horloge is ‘t. Als ik er één mocht houden, zou het deze zijn.

3 likes

De wijzerplaat is zo mooi :heart_eyes:






De mijne gaat uiteraard ook niet weg

12 likes

Dat. En ik was op voorhand een beetje bang dat ik horloge zou kopen met dress aspiraties en clunky maten maar hij draagt zo comfortabel. Doet het echt bij alles goed.

2 likes

Wauw Pjotr

Nooit gedacht dat een distressed strap zo goed bij een guilloche zou passen. Het contrast is schokkend mooi.

4 likes

Ja, dat herken ik. De kast is niet van de platste soort vanwege de Valjoux, en op mijn vrouwenpols is deze diameter kast vaak te groot, maar om de pols valt ze zo verschrikkelijk goed en comfortabel.

4 likes

Gefeliciteerd met je prachtige Staudt!

3 likes

Tis misschien een illegale post hier maar was eergister t dichtstbij een Staudt tot nu toe… :relieved:

10 likes

Trouble in paradise.

Condensvorming onder het glas!

Gelukkig nog lang onder garantie; buiten handen wassen nooit in de buurt van water geweest.

6 likes

Dat is zonde van zo’n mooi horloge zeg. Ook al wordt het order garantie opgelost, dan nog is het niet iets waar iemand op zit te wachten. Ik hoop dat je 'm snel weer in goede staat om de pols mag doen.

2 likes

Zelfs het oorspronkelijke Unitas nummer 6498-1 is vanachter het glas nog te lezen.

12 likes

Thanks. Komt vast goed!

2 likes

10 likes

De middelste is de mooiste :wink:

2 likes

Aqua Terra! :+1:

1 like

Staudt in de zon :sunny:

10 likes