Heb jij een lijst met de HF namen van de mensen die gaan komen? Ik ben ff het overzicht ff kwijt.
Hoi John. De inschrijvingen zijn via de website van Staudt gegaan. Yvo heeft alle gegevens. Ik verwacht dat we die niet kunnen delen, betreffende de AVG van elke deelnemer. Het staat natuurlijk niet geregistreerd met de alias van het HF.
Staudte Heeren, hoelaat is de aanvang morgen voor de GTG?
Morgen over een week😀
Yes weet ik
Ik schrok al
Fashion sunday Ootmarsum
De rode loper wordt uitgerold in Ootmarsum volgende week zondag!
Helaas niet voor de GTG maar voor fashion sunday welke om 13.00u begint. Dus wie nog een outfit zoekt voor bij z’n horloge ![]()
Watch fashion by Staudt ![]()
Levende reclameborden gezocht!
![]()
De chrono-wijzer van mijn geguillocheerde beauty blijft steken op 3 voor 12. Binnen 2 jaar…Ik ben van het weekend in Venlo en daar heb ik mijn Staudtje aangeschaft. Even erover nagedacht om het horloge rechtstreeks naar Yvo te brengen maar een garantie-claim bij de verkopende retailer om de hoek is de meer comfortabele oplossing. Hoe dan ook, balen.
Pfff balen zeg. Hoop uiteraard dat het snel en goed opgelost wordt. Het blijft een beauty maar voorwaardelijk is wel dat ie gewoon moet functioneren.
Zit er een Sellita oid in?
Heel vervelend Nick. Gelukkig wordt jij in Venlo met open armen ontvangen en zal het hopelijk snel verholpen zijn
Een hele degelijke Valjoux 7750, prima en betrouwbaar chrono-uurwerk dus
Bij Nellissen wordt iedereen met open armen ontvangen.
Altijd even vervelend maar ik weet ook zeker dat dit prima opgelost gaat worden, geen twijfel over.
#metoo Paul ![]()
Veel plezier op de de GTG morgen, mannen. Mijn Staudt is ter reparatie afgegeven.