Zin in de GTG morgen. Alvast warmdraaien met deze chrono
#metoo Paul ![]()
Veel plezier op de de GTG morgen, mannen. Mijn Staudt is ter reparatie afgegeven.
Jammer dat jij er niet bij kunt zijn Nick. Hopelijk krijg jij jouw Guilloché spoedig in goede staat terug
Tot morgen!
En inderdaad erg jammer dat je er niet bij kunt zijn, Nick. Hopelijk lukt het een volgende keer wel!
Ik las het al Nick, dat is wel balen, en zo snel al idd
.
Je komt dus niet begrijp ik, jammer.
Bedankt ![]()
Tot morgen Hans. Leuk je eens in het echt te zien
Zo ff m’n horlogerol vullen. Tot morgen!
Leuk om elkaar te ontmoeten, tot morgen!
Ben benieuwd John, ik neem alleen m’n Staudt om de pols mee denk ik.
Laatst ben ik ook bij Staudt geweest voor een mogelijke inruil, het was leuk om de locatie te zien maar het was jammer dat ze zoveel.marhe over inruil willen pakken waardoor het niet tot een deal is gekomen.
Misschien toch wat extra mee nemen? Het is altijd leuk om te zien wat anderen nog meer hebben naast hun Staudt. Zelfs m’n zoon neemt er meer mee (die heeft alleen geen Staudt).
Veel plezier vandaag in Ootmarsum! Ik aai mijn Staudtjes vandaag als bijdrage op afstand. Wellicht tot een andere gelegenheid!
Jammer dat je erbij niet bij bent. Ik had graag je Panoreserve in het echt willen zien. Die staat bij mij ook op m’n lijstje.
Wij zitten klaar voor de foto’s Peter ![]()
Tot vanmiddag Hans! en uiteraard ook de andere deelnemers .
Optreden met Wibi Soeriejajojebie?
Gaat Yvo ons vanmiddag ontvangen met gebak zoals de vorige keer of met stroopwafels ![]()
Volgens mij is krentewegge de lokale lekkernij in ootmarsum