Staudt Only

Ik ben er klaar voor

8 likes

Haha liever niet🤣

1 like

Zit er helemaal klaar voor. Reeds in Ootmarsum :sunglasses:

8 likes

Inmiddels hier ook om de pols

7 likes

Was toppie vandaag bij Staudt, leuk om met jullie allemaal kennis te maken. Ik vond het gaaf te zien hoe de diverse wijzerplaten het niet gehaald hadden en meer te horen over productie en activteiten. Het eten was ook goed geregeld en heb er echt van genoten. Bedankt mannen voor jullie aanwezigheid!

9 likes

Dank voor de gezelligheid mannen.
Wederom voor herhaling vatbaar.
Staudt rocks :muscle:t3:

Foto credits @ExplorerJ
Kijk alvast uit naar jullie foto’s en verhalen :wink:

14 likes

Ik dacht dat Yvo de foto’s had gemaakt?

3 likes

Ook nog even in de sfeer van gisteren blijven, het was erg leuk bij Staudt in Ootmarsum.
Gezellige en sympathieke horloge vrienden, ik zie al weer uit naar een volgende Staudt GTG!

7 likes

Zondag 20 september stond voor mij een tweede bezoek aan de Staudt boutique gepland. Tevens een weerzien met @Staudt @PaulusB @ExplorerJ en @John . Oftewel een heuse GTG.

Ontvangst was top geregeld door Yvo en Erna. Evenals de rest. Complimenten van mijn kant voor de organisatie.

Yvo heeft ons weer enorm veel laten zien en verteld met betrekking tot wijzerplaten, uurwerken, horlogekasten, ontwerpen en toekomst plannen. Leerzaam, onderhoudend en leuk.

Mijn zoon en ik hebben er wederom van genoten. Ik verwacht dat Staudt er weer enkele ambassadeurs bij heeft. Ik heb veel geleerd, geluisterd en gepraat, daardoor vergeten sfeer foto’s te maken, maar wellicht kunnen de anderen deze in dit topic toevoegen.

In elk geval allen bedankt voor de toffe Staudt GTG :ok_hand:

Ik kom graag weer terug in Ootmarsum :wink:

14 likes

Kan maar vier mensen raggen in een bericht. Dus bij deze de toevoeging:
Gelukkig was de opkomst goed en waren ook @Japfan @Renkens @Tuur1968 @WatchWatcher1.

5 likes

Last but not least. Onze mede Tukker, @HansT .
Was oprecht fijn jou te mogen ontmoeten Hans. Je krijgt de groeten van mijn zoon. Ondanks dat we niet bij de historische overwinning waren van onze eigen FC hebben we toch een top middag en avond gehad.

7 likes

Ik heb op het desbetreffende moment ook 2 foto’s geschoten en dat zijn deze, vandaar. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Dank je wel Arjen, dat is helemaal wederzijds, het was een mooie dag!
Twente deed het goed zonder ons😊.

Doe hem de hartelijke groeten terug van mij, je hebt een geweldige zoon👍🏻

2 likes

:point_up_2:dank je Hans

3 likes

Leuk om jullie enthousiaste reacties al te lezen over de GTG. Erg gastvrije ontvangst in Ootmarsum door Yvo en Erna.

Leuk om de Staudt eigenaren achter de forum namen te leren kennen :ghost: waarvoor ook voldoende gelegenheid was.
Na een inspirerende inleiding door Yvo over
guillocheren werd de boetiek letterlijk voor ons geopend. Vanuit allerlei kasten en kluis kwamen bijzondere (one-off) uurwerken en projecten tevoorschijn.

Het personaliseren kent bijna geen grenzen…

Uitgebreide pas sessies

Waarna afgesloten werd met een erg goed verzorgde BBQ :meat_on_bone: van 4 gangen :yum:

De dronken ananas :pineapple: heeft de foto niet meer gehaald :flushed:. Ik verheug me al op 2027!

13 likes

Het was echt leuk om mede HFers te ontmoeten die ook nog eens enthousiast zijn over Staudt.

Yvo en Erna waren perfecte gastheer/gastvrouw.
Natuurlijk slecht geslapen met al die horloges in mijn hoofd. Bi-color zeker en liefst met een van de wijzerplaten uit de “doos” Of toch de groene of blauwe Guilloche

Eten was ook erg goed verzorgd… kortom volgend jaar weer met een extra Staudt wellicht

9 likes

Breguet cijfers lonken voor ons beide vrees ik Arthur :thinking:

1 like

Ik wist op voorhand dat ik een heel leuk evenement ging missen. Ik hoop dat ik er bij een volgende keer weer bij kan zijn.

5 likes

Ja maar niet dezelfde kleur, ik zou gaan voor de roze wijzerplaat.
Ben er alleen nog niet uit vwb de 38mm

4 likes

Die maat past mij in elk geval wel

5 likes