Steiner. Hebbes!

Harry Schreef:

Bel maar voor een afspraak wij bluffen niet hoor
tel 0655393811

klinkt wel aanlokkelijk nog meer liefhebbers om bij harry te kijken ?

beste vriend in de ap zit inderdaad een basis va jaeger met een module van renauld en papi
Maar in de patek zit geen lemania dit is een horloge van €121,500 mag daar aub een eigen werk inzitten

Harry Schreef:

beste vriend in de ap zit inderdaad een basis va
jaeger met een module van renauld en papi
Maar in de patek zit geen lemania dit is een
horloge van €121,500 mag daar aub een eigen werk
inzitten

Patek maakt pas sinds een jaar eigen chronograaf uurwerken. Hoe oud is de patek ?

Je moet geen andere mensen voor de kar spannen jij wou komen kijken niet een heel harem,of durf je alleen niet te komen. het is hier niet de zoete inval als iemand uitnodigd dan doe ik dat zelf wel.

van 1999

dan is het toch echt een nouvelle lemania ( wel speciaal voor patek vervaardigt, dus je zult het niet in een ander horoge tegen komen, maar toch niet door patek zelf gemaakt dus…) wel een heel mooi horloge overigens ( mocht willen dat ik ook maar een exeplaar uit je collectie had :smiley: )

Je kunt de ap kopen

Harry Schreef:

Je moet geen andere mensen voor de kar spannen jij
wou komen kijken niet een heel harem,of durf je
alleen niet te komen. het is hier niet de zoete
inval als iemand uitnodigd dan doe ik dat zelf
wel.

ik heb toch nergens gezegd dat ik kom kijken ik heb om foto`s gevraagd en natuurlijk durf ik wel alleen te komen ben een grote jongen hihihi alleen moet ik daar tijd voor maken en dat heb ik niet, als ik zou gaan waar woon je dan ???

Zuid limburg

Doe nou gewoon een paar fotootjes, dan kunnen we allemaal van je collectie genieten…

Mick

Harry Schreef:

Zuid limburg

ja lekker dichtbij ik woon in noord holland wel leuk die uitnodiging maar voorlopig even niet

Ik krijg de foto’s niet verstuurd kan wel via een e-mail adres kan iemand dit ter beschikking stellen ?

Mail ze maar naar tomkoerts (@) gmail punt com (vanwege de spam maar even zo.

Kijk even hier:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Kunnen we het misschien weer gaan hebben over de Steiner van MDI en niet afspraakjes gaan regelen om van alles en nog wat te gaan bekijken.
En die discussies over het merk Steiner die weet iedereen nu ook wel.

Ik zou mijn nieuw horloges niet eens meer durven laten zien, gezien de discussies die erop volgen.

Tom Koerts Schreef:

Kunnen we het misschien weer gaan hebben over de
Steiner van MDI en niet afspraakjes gaan regelen
om van alles en nog wat te gaan bekijken.
En die discussies over het merk Steiner die weet
iedereen nu ook wel.

Ik zou mijn nieuw horloges niet eens meer durven
laten zien, gezien de discussies die erop volgen.

Tom

Het horloge is de handboei van de tijd

• Radecki
    ja je hebt wel gelijk we dwalen een beetje af ik ben benieuwd naar de foto`s tom

Dat is de reden dat ik mijn nieuwe Steiner en andere nieuwe aanwinsten niet meer laat zien, wordt ziek
van al die reacties/discussies!

Jaap Wim,
Ik weet dat het moeilijk is, maar verlaag je niet tot zijn niveau.

Bram

Harry, ik heb overigens nog geen fotos van je binnen…

Nogmaals schitterend horloge,ik stond zelf ook voor de keuze maar heb dan toch cvdk genomen,ben in ieder geval blij dat je je eigen koers heb gevaren!!!