Steiner. Hebbes!

Stuur even je e mail adres ik krijs ze er zo niet op

Heb je een PB gestuurd met mijn mail

jongeklaauwdrager Schreef:

Jaap Wim,
Ik weet dat het moeilijk is, maar verlaag je niet
tot zijn niveau.

Bram

Ik probeer me er tegen te verzetten… een zware strijd… ik moet volhouden… oef. :smiley: :wink:

Tom als het goed is moet je de foto’s nu hebben
Gr Harry

Jaap-Wim

Waar kan ik mij inschrijven als soldaat!

Bram

scarabe,

Jammer dat er een standaard 7751 uurwerk in zit en dan die cijfers van goud is ook niet echt mijn smaak(doe mij denken aan een IWC ). En waar slaat dat Joure op? Van der Klaauw zit toch in Heerenveen?!

Toen ik afgelopen week in Amsterdam was heb ik daar gevraagd hoe het nu kan dat jij gouden cijfers hebt! Dit komt volgens Roel van den Haak, omdat jouw horloge waarschijnlijk geleverd is met een gouden lunette en die van mij met een stalen lunette (bij mijn horloge zijn de cijfers blauw).

Bram (soldaat van JW)

Bram

Geert T. Schreef:

Bram,
CvdK zit in Joure hoor. Overigens, welk model heb
jij dan? Toch ook één met een ‘standaard’ uurwerk?

Christiaan zit in Heerenveen! hij is in joure begonnen, er staan daar nog bordjes naar zijn ex-atelier. Hij vind joure oorspronkelijker en beter passen.

cijfers kan je zo wensen als je wilt word special voor jou wensen gemaakt

scarabe,

Heb jij daar dan voor gekozen, omdat je vroeg waarom jou cijfer niet blauw zijn?

Bram

Wanneer gaat dat Steiner - Van der Klaauw vergelijken eindelijk stoppen? Het is toch appels en peren, ze zijn alleen beide Nederlands maar dan zelfs zo ver mogelijk van elkaar vandaan.

gelukkig wel zo ver mogelijk bij elkaar vandaan, straks wordt steiner nog jaloers :wink:

Nee ik wilde een Orion halen toen zach ik deze de verkoper vertelde dat deze zo besteld was later zach ik pas op het forum dat er verschillende types zijn ook met goude lunette en blauwe cijfers,ik vind het wel appart maar dat is kwestie van smaak.

Vergelijken??

Bram

Ik ben elke dag blij met het horloge?
Bram

Hartelijk gefeliciteerd met de Steiner, ziet er goed uit zou ook graag meer foto’s willen zien.
Persoonlijk zou ik voor dat bedrag iets anders hebben aangeschaft maar dat terzijde, het gaat erom wat jij ervan vind en niet wij. En zo te horen ben je er heel content mee en daar gaat het om, laat de steiner discussie links liggen and smile als je naar je pols kijkt;)
Heel veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken zo te horen.

Gefeliciteerd, erg mooi horloge. En voor sommigen hier: hou de informatie nou eens op een hoog niveau, ga niet aldoor dingen af zitten kraken. Want op deze manier wordt het niet erg leuk om hier te posten, zeker geen nieuwe aanwinsten. Die ongezouten meningen van sommigen vind ik erg ongepast.

Ziet er goed uit, ik had zelf waarschijnlijk ook de donkere genomen, maar deze is ook prachtig. Veel plezier er mee!

scarabe,

Jammer dat er een standaard 7751 uurwerk in zit en dan die cijfers van goud is ook niet echt mijn smaak(doe mij denken aan een IWC ). En waar slaat dat Joure op? Van der Klaauw zit toch in Heerenveen?!

Toen ik afgelopen week in Amsterdam was heb ik daar gevraagd hoe het nu kan dat jij gouden cijfers hebt! Dit komt volgens Roel van den Haak, omdat jouw horloge waarschijnlijk geleverd is met een gouden lunette en die van mij met een stalen lunette (bij mijn horloge zijn de cijfers blauw).

Bram (soldaat van JW)

Wat bedoel je nou met soldaat sta je te koop ofzo je vond mijn klok toch zo mooi en nu zit je te zeiken ik weet niet wat je bedoelingen zijn,maar voor €10 mag je mijn maat wel zijn

U bent reactie 100. Ga naar Steiner en vraag om een gratis klokje, moet kunnen! :slight_smile:

U bent reactie 100. Ga naar Steiner en vraag om een gratis klokje, moet kunnen!
hihi grappig