Steiner. Hebbes!

haha nu je het zegt… nou met de marketinggevoeligheid van de heer Steiner (ben even de naam kwijt van de eigenaar) zou er wel een freebee aan moeten zitten… Ben benieuwd, hij mag me altijd pm’en. De reclame is al gemaakt :wink:

hcptdg Schreef:

U bent reactie 100. Ga naar Steiner en vraag om
een gratis klokje, moet kunnen!

dat kan ook makkelijk, want bij de verkoop van 3 steiner horloges heeft hij de kosten eruit :stuck_out_tongue:

(:smiley: dan pas? Oeps, daar gaat m’n freebee…

Hoeveel flauwe opmerkingen heb je nog voor ons in petto…

scarabe,

Het verhaal komt tot stand door Harrie en Jaap-Wim !

Harry schreef:
Van der Klauw of Steiner het is en blijft ETA !!!

Jaap-Wim schreef:
En jij dan? Ik mag aannemen dat jij dus alleen pure manufacturen uurwerken draagt? ETA is immers niet goed genoeg of zijn geld niet waard, of…

Vertel eens, wat heb jij zoal in de collectie.

Ik schreef:
Jaap Wim,
Ik weet dat het moeilijk is, maar verlaag je niet tot zijn niveau.

Bram

Jaap-wim schreef:
probeer me er tegen te verzetten… een zware strijd… ik moet volhouden… oef.

Jaap-Wim

Ik schreef:
Waar kan ik mij inschrijven als soldaat!

Bram

Ik denk dat het niet gepast is om een horloge de grond in te praten! Dus Ik heb op een grappige (sarcastische) manier duidelijk proberen te maken hoe ik denk!

Toen jij de foto plaatsten (van horloge dat ik zelf ook bezit) dacht ik dit is de kans het zelfde te doen, maar wel zo dat het voor iedereen duidelijk is dat het sarcastisch bedoeld is!(ik schrijf over een horloge die ik zelf ook bezit)

Ik denk dat we trots mogen zijn op een persoon als Van der Klaauw en als iemand het werk van Van der Klaauw afschildert als: “Van der Klaauw het is en blijft ETA !!!”” lijkt mij dat niet gepast!

Bram

Iedereen is vrij om te kopen wat hij/zij mooi vind. Als je het niks vind prima. Ik zie zoveel horloges op dit forum waar ik persoonlijk het geld nooit voor over gehad zou hebben. So what. Het is maar goed dat niet iedereen zijn 3750 euries aan hetzelfde horloge spendeert. Dan kon dit forum snel worden opgedoekt. Die hele Steiner-discussie die telkens maar weer wordt aangezwengeld krijgt onderhand wel een baard van hier tot ginder. De standpunten lijken mij inmiddels (meer dan) overduidelijk. Kan dat onderwerp nou niet eens definitief worden gesloten? Hier is een schone taak voor Hendrik weggelegd.

Als handelaar, liefhebber en vriend van Philipp enthousiast geraakt door en voor de Steiner. Eerst een stalen versie aangeschaft met zwarte wijzerplaat en bruine band en later nog de platina met witte wijzerplaat en zwarte crocoband. Draag vooral de laatste met regelmaat en plezier. Enorme leuke reactie’s erop en opmerkelijk veel positieve van mensen die het horloge qua schoonheid opvalt en niet alleen naar een merk kijken, kortom ik ben er blij mee ! Philipp bedankt en heel veel succes ermee !

Gefeliciteerd! Goede zet!!!