Steinhart GMT Ocean 1 Black

Ik ben het eens met tempus, je hebt tenslotte dit topic geopend Bert, het had je gesierd om de mededeling teruggave geld in dit topic te melden en niet in e.o.a subtopic. Details daargelaten ben ik blij voor je dat het opgelost is.

heb het daarom hier ook nog maar even vermeld.
Het liefdestopic stond meer in de spotlights, vandaar dat ik daar meteen gereageerd heb toen de centen terug waren. Nogmaals die centen heb ik nooit aan getwijfeld, als ze beloven te betalen dan komen ze dat ook na, daar was ik van meet af aan van overtuigd. Voor de volledigheid dient het volgende nog vermeld te worden. Er is een keer beloofd dat ik de verzendkosten terug zou krijgen. Nou dat was 3 x 14.30 euro. Daar wacht ik wel nog op, maar als ze niet meer komen zeur ik er niet over.

Groet Bert

Windhund Schreef:

Ik denk dat je het beste je geld terug kunt
vragen. Het wordt niks meer tussen jou en die
klok.

-edit- wel erg vreemd, het glas er af voor een
insert wissel. Is dat stofje echt nieuw?

Het stofje was echt nieuw.

Bert

Bert928GT schreef

Het stofje was echt nieuw.

Bert

Tuurlijk Bert, als jij het zegt.

Stofje kan er al gezeten hebben maar op een niet zichtbare plek. Door klap/schok kan ie zo op de plaat bewegen. Heb dat een keer met een G-shock gehad.

lencoth Schreef:

Denk dat Lexor bedoelt dat het beter is de schijn
te vermijden. Een lezer zou de indruk kunnen
krijgen dat het hier om natrappen gaat. Dan maakt
het ook niet uit of je een nick gebruikt of je
firma naam. Zoltar/Aramar is voor mij hetzelfde,
we hebben het niet over een bedrijf met 100.000
werknemers :wink:

100% :wink:

Nu weet ik dat veel van de kritiek op Steinhart (al dan niet terecht) van de laatste tijd is, maar ook vroeger was er kritiek op Steinhart. Toen sprong Zoltar gaarne op, om Steinhart te verdedigen. Ergens hebben de wegen zich gescheiden.
Ik ken de omstandigheden daarachter niet & hoef ze hier ook niet uitgemeten te zien.

Het is simpelweg zuiverder & in het belang van zijn geloofwaardigheid om zich afstandig te houden.

lexor Schreef:

Nu weet ik dat veel van de kritiek op Steinhart
(al dan niet terecht) van de laatste tijd is, maar
ook vroeger was er kritiek op Steinhart. Toen
sprong Zoltar gaarne op, om Steinhart te
verdedigen.

Die periode heb ik meegemaakt. Tegen het einde was ie er helaas mee gestopt. Maar hij heeft zich imho inderdaad steeds sterk gemaakt om dingen op orde te stellen. Kan me voorstellen dat als dat buiten je om niet lukt, erg frustrerend kan zijn.

Bert928GT Schreef:

heb het daarom hier ook nog maar even vermeld.
Het liefdestopic stond meer in de spotlights,
vandaar dat ik daar meteen gereageerd heb toen de
centen terug waren. Nogmaals die centen heb ik
nooit aan getwijfeld, als ze beloven te betalen
dan komen ze dat ook na, daar was ik van meet af
aan van overtuigd. Voor de volledigheid dient het
volgende nog vermeld te worden. Er is een keer
beloofd dat ik de verzendkosten terug zou krijgen.
Nou dat was 3 x 14.30 euro. Daar wacht ik wel nog
op, maar als ze niet meer komen zeur ik er niet
over.

Groet Bert

Fijn dat je het ook in je eigen topic even zet. Hoop dat de verzendkosten ook terugkomen. Gewoon af en toe even emailen.

Bert928GT Schreef:

Nogmaals die centen heb ik
nooit aan getwijfeld, als ze beloven te betalen
dan komen ze dat ook na, daar was ik van meet af
aan van overtuigd.

@Bert: het is elke keer wel weer smullen hoor als jij je ergens over opwindt! Je spreekt jezelf consequent tegen! Dit is een forum, Bert! Mensen kunnen teruglezen wat je eerder gezegd hebt! Ik heb dat even gedaan (:smiley:

Je stelt hier, nu je je centen eindelijk terughebt, heel zelfverzekerd dat je hier nooit aan hebt getwijfeld. (tu)

Goed, dan nu even een paar van je eerdere uitspraken ten aanzien van het terug te ontvangen geld:

“Ik wacht morgen even af en anders zet ik, zoals ik Steinhart beloofd heb, de hele mailwisseling op forums met foto’s van het horloge. Hij heeft nu wel alle kansen gehad om het goed op te lossen. Het horloge houd ik dan maar, want de belofte dat hij het geld zou teruggeven komt hij niet na en dat is wel de afspraak.”

“Gebeld heb ik gisteren en ik zou vandaag teruggebeld worden, dat doen ze dus nooit daar. Ik til er zwaar aan dat Steinhart belooft het geld terug te storten en vervolgens dat niet waarmaakt. Bovendien sturen ze me tot twee keer toe het horloge beschadigd terug. Ik vrees dat het niet meer opgelost wordt en dat ik gewoon pech heb gehad. Jammer maar helaas, de consument wordt in Duitsland slecht beschermd.”

"Steinhart komt zijn verplichtingen en beloftes gewoon niet na, wat wil ik dan nog doen? Advocaat inschakelen? Hij belooft geld over te maken en krijgt daar om de een of andere reden spijt van. "

Ik zou je het volgende willen aanraden:

Kijk ietsjes minder kritisch naar een ander en een klein beetje kritischer naar jezelf.

Daar wordt het, vooral voor jou denk ik, een stuk relaxter van.

:)-D

1 like