Ze hebben drie keer de kans gehad om het goed te doen en dat vind ik voldoende. In nette bewoordingen heb ik verteld dat ik er geen vertrouwen meer in had en vervolgens belooft Steinhart het geld te retourneren en dat maakt hij niet waar. Voor mij is dit een les geweest. Dit soort firma’s laat ik links liggen.
Krijg net telefoon van Dhr. Engelen uit Aken en ik krijg toch nog via hem mijn geld terug. Hij heeft ook netjes uitgelegd wat er mis gaat bij Steinhart en dat is dat het bedrijf wel heel snel gegroeid is en dat daardoor de communicatie intern niet gaat zoals het hoort. Ik concentreer mij nu op een Seiko SBDB001, dat wordt mijn duiker.
Helaas als voormalige dealer van Steinhart komt mij het bovenstaande allemaal heel bekend voor. Echt veel te bekend. Als dealer zijnde kreeg ik nooit een reactie retour op een e-mail, en telefonisch zijn ze helaas slecht te bereiken. Heel veel succes met de oplossing van jouw probleem. Ik vind het overigens vreemd dat in een keer een dealer in Duitsland wordt ingeschakeld om dit op te lossen.
Helaas als voormalige dealer van Steinhart komt
mij het bovenstaande allemaal heel bekend voor.
Echt veel te bekend. Als dealer zijnde kreeg ik
nooit een reactie retour op een e-mail, en
telefonisch zijn ze helaas slecht te bereiken.
Heel veel succes met de oplossing van jouw
probleem. Ik vind het overigens vreemd dat in een
keer een dealer in Duitsland wordt ingeschakeld om
dit op te lossen.
Ik twijfel er niet aan dat je reactie oprecht is. Maar als voormalig dealer & zakenpartner van Steinhart zou ik het eleganter vinden om je afzijdig te houden in de discussie.
probleem. Ik vind het overigens vreemd dat in
een
keer een dealer in Duitsland wordt ingeschakeld
om
dit op te lossen.
Ik twijfel er niet aan dat je reactie oprecht is.
Maar als voormalig dealer & zakenpartner van
Steinhart zou ik het eleganter vinden om je
afzijdig te houden in de discussie.
Terechte opmerking.
Voor wat betreft Steinhart- en ik meen dat ik dit al eerder heb geroepen- gevalletje van "te klein voor tafellaken en te groot voor servet"
Firma groeit door snel succes en kan organisatorisch de eerder verleende service niet meer vasthouden.
Een en ander stabiliseert zich uiteindelijk en dan zal blijken of een dergelijke firma al dan niet nog bestaansrecht heeft.
Of dat de opgelopen schade tijdens het proces de doodsteek blijkt te zijn geweest.
Zoltar Schreef:
probleem. Ik vind het overigens vreemd dat in
een
keer een dealer in Duitsland wordt ingeschakeld
om
dit op te lossen.
Ik las in een ander topic dat Bert928GT zijn geld inmiddels retour heeft ontvangen. Jammer dat hij het goede nieuws niet direct meldt in dit " heftige" topic…
Mee eens maar hij reageert met zijn Nick name en
niet met zijn Fa naam
Denk dat Lexor bedoelt dat het beter is de schijn te vermijden. Een lezer zou de indruk kunnen krijgen dat het hier om natrappen gaat. Dan maakt het ook niet uit of je een nick gebruikt of je firma naam. Zoltar/Aramar is voor mij hetzelfde, we hebben het niet over een bedrijf met 100.000 werknemers
Denk dat Lexor bedoelt dat het beter is de schijn
te vermijden. Een lezer zou de indruk kunnen
krijgen dat het hier om natrappen gaat. Dan maakt
het ook niet uit of je een nick gebruikt of je
firma naam. Zoltar/Aramar is voor mij hetzelfde,
we hebben het niet over een bedrijf met 100.000
werknemers
Ik las in een ander topic dat Bert928GT zijn geld
inmiddels retour heeft ontvangen. Jammer dat hij
het goede nieuws niet direct meldt in dit “
heftige” topic…
Een beschuldiging staat in de krant op pagina 1,
de rectificatie of nuancering ervan vaak op pagina
68 (TD)
Niet op zijn plaats deze reactie. Ik heb meteen gemeld dat ik mijn geld terug heb. Daar heb ik overigens nooit aan getwijfeld. Voor het overige kan ik alleen maar zeggen dat de communicatie daar slecht is. Herr Steinhart reageert op een mail en een week later reageert zijn secretaresse ook nog eens op hetzelfde, alleen is het antwoord dan wel totaal anders. In de tussentijd was mijn klok dan wel weer onderweg naar Duitsland. Overigens werkt het ook wel eens in je voordeel, want op een gegeven moment bleven er maar keramische inlay’s komen per post. Dus als er iemand een nieuwe zoekt met garantie tot aan de deur dan kan hij zich melden.