eigen schuld, dikke vette bult. kroon draaide niet meer, wijzers los, bandpen kapot, secondewijzer los. leek me een behoorlijke schade, zo op het eerste oog.
het duurde een tijdje, maar paar weken geleden toch maar eens opgestuurd naar Steinhart. dit was gewoon eigen schuld, dikke bult, en natuurlijk sowieso buiten garantie, dus ik verwachte een stevige rekening.
vandaag een mailtje gekregen dat het horloge gerepareerd was. sowieso al heel snel, maar dan de prijs:
€25.
u leest het goed. vijfentwintig hele euro’s. de verzendkosten dus. schade was als goodwill gerepareerd, nog even afgeregeld en druktestje gedaan ook. kan er weer tegen zeiden ze nog:)
Toen ik mijn dankbaarheid nog even via de mail uitte, kreeg ik te horen dat ik een “very special customer” was, en dat ze het op prijs stelde dat ik eerlijk had aangegeven zelf de schade te hebben veroorzaakt. alsof het de normaalste zaak van de wereld was geweest als ik geclaimd had dat het horloge dit uit zichzelf gedaan had
dit is de 3e keer dat ik met hun service afdeling te maken heb gehad, en elke keer waren ze extreem snel, vriendelijk en coulant. echt een dikke vette aanrader!
Mijn ervaringen met Steinhart zijn soortgelijk. Keurige (en vlotte) communicatie, weinig “gedoe”, en de enkele keer dat het aan de orde was was het nog gratis ook (inclusief ophalen per koerier).
In deze prijsklasse maakt eea een steen (Stein😜) goede indruk. Net als hun horloges overigens….
Daar word ik wel blij van. Heel mooi als een bedrijf het in zich heeft haar klanten zo trouw te zijn. Overigens vraag ik me dan wel weer af waarom je al drie keer de serviceafdeling nodig hebt gehad, of was dat voor reguliere periodieke servicebeurten?