Steinhart klantenservice takin' it to another level!

Vorig jaar een klein ongelukje met mijn ouwe trouwe Ocean 1 500 titanium gehad:

eigen schuld, dikke vette bult. kroon draaide niet meer, wijzers los, bandpen kapot, secondewijzer los. leek me een behoorlijke schade, zo op het eerste oog.

het duurde een tijdje, maar paar weken geleden toch maar eens opgestuurd naar Steinhart. dit was gewoon eigen schuld, dikke bult, en natuurlijk sowieso buiten garantie, dus ik verwachte een stevige rekening.

vandaag een mailtje gekregen dat het horloge gerepareerd was. sowieso al heel snel, maar dan de prijs:

€25.

u leest het goed. vijfentwintig hele euro’s. de verzendkosten dus. schade was als goodwill gerepareerd, nog even afgeregeld en druktestje gedaan ook. kan er weer tegen zeiden ze nog:)

Toen ik mijn dankbaarheid nog even via de mail uitte, kreeg ik te horen dat ik een “very special customer” was, en dat ze het op prijs stelde dat ik eerlijk had aangegeven zelf de schade te hebben veroorzaakt. alsof het de normaalste zaak van de wereld was geweest als ik geclaimd had dat het horloge dit uit zichzelf gedaan had :rofl:

dit is de 3e keer dat ik met hun service afdeling te maken heb gehad, en elke keer waren ze extreem snel, vriendelijk en coulant. echt een dikke vette aanrader!

153 likes

Steinhart bashers incoming in 3…2…1…

Maar fantastische service, waar zie je dat nog.

Was je het bij een ‘echt’ merk overkomen was je wsl tot op het bot uitgekleed :wink:

12 likes

Poah, dat is netjes :ok_hand:

2 likes

Tof hoor, daar kunnen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Mijn ervaringen in het horlogewereldje zijn trouwens wel 10 x beter dan bij andere retail.

2 likes

Heel erg coulant en service gericht!
Bij Sinn kunnen ze er ook wat van, in uiterst positieve Sinn. :wink:

Mooi dat je horloge er weer tegen kan!

7 likes

vs

Hoe dan? :smile:

3 likes

Topservice! Ongelooflijk… waar kom je dit nog tegen…

2 likes

Mijn ervaringen met Steinhart zijn soortgelijk. Keurige (en vlotte) communicatie, weinig “gedoe”, en de enkele keer dat het aan de orde was was het nog gratis ook (inclusief ophalen per koerier).

In deze prijsklasse maakt eea een steen (Stein😜) goede indruk. Net als hun horloges overigens….

(En nee, geen aandeelhouder)

2 likes

Mooi hoor, zo’n positieve ervaring. Op Rolex niveau.

3 likes

Lekker dit! :100:

1 like

Topservice mooi watch ook

1 like

Kijk, zo kan het dus ook :+1:
Netjes, zeker gezien de schade. Had je geen schade aan de kast nadat je het horloge van de trap had laten vallen?

2 likes

Daar word ik wel blij van. Heel mooi als een bedrijf het in zich heeft haar klanten zo trouw te zijn. Overigens vraag ik me dan wel weer af waarom je al drie keer de serviceafdeling nodig hebt gehad, of was dat voor reguliere periodieke servicebeurten?

2 likes

Ongelofelijk netjes. Waar zie je dit tegenwoordig nog. Chapeau voor Steinhart. :ok_hand:

1 like

Volgens mij is het niet toegestaan om reviews te schrijven over bedrijven :wink:

Ik verheug mij dat die van mij kapot gaat :rofl:

7 likes

Dit is gewoon een soort van „ervaring met“ :wink:

Zeuren mag wel, maar als een keer iets top verloopt moet je het ook kunnen vermelden!

We leven zowiezo al in een wereld met alles gericht op slecht nieuws en negatieve reacties….

Vind daarom wat positieves wel leuk om te lezen! En vooral Steinhart! Want die heeft het in de foras niet makkelijk!

12 likes

Super :grin: kunnen andere bedrijven nog iets van leren :face_with_peeking_eye: veel draagplezier weer :+1:t2:

1 like

Hahaha soms leiden horloges hun eigen leven, toch? :stuck_out_tongue:

1 like

Dit dus. Ik heb ook een Tudor black bay 58 GMT. Ik geloof dat ik niet wil weten wat me zo’n reparatie daar gekost had😬

1 like