Steinhart klantenservice takin' it to another level!

Dat zijn de verzendkosten :+1:

1 like

Het interessante hieraan is, dat het eigenlijk heel simpel is. 100+ mensen liken de openingspost, de doelgroep leest dit en herkend de ervaring en staat mogelijk open voor een aankoop of interessepeiling als je nogmaals de naam hoort.

Nu gaat het niet om geld, maar om je doelgroep als organisatie vanuit een marketing perspectief goed te benaderen kan heel lastig zijn.

Dus super tof dat ze dit doen en het mooie is, long term levert het je als bedrijf altijd wat op.

Want als 2/3 mensen een horloge kopen door zo’n leuke ervaring als deze is het balletje weer rond. Laat staan de toekomstige aankopen die komen door positieve support en afterservice te leveren.

2 likes

Top :+1:

1 like

Snoekduik uit een hoge kast op een parketvloer​:man_shrugging::grimacing:

Helemaal eens. Echt goed volk.

Neu. Was op een houten vloer. Titanium is harder dan hout, maar de schok heeft toch wat schade aangericht

1 like

1e keer: zelfde horloge, kroon open laten staan tijdens watergevecht met de kids, condens aan de binnenkant. Gratis gefixed

2e keer: andere steinhart, vintage gmt waarvan de Gmt wijzer besloot niet meer mee te doen. Buiten garantie, geen bonnetje, gratis gefixed en 10.000 excuses.

3e keer: dit dus.

8 likes

Meh. Sue me. :joy:

Als dat echt zo is vind ik het wel apart. Waarom zou je dit niet mogen delen?

Dat dus.

Ik vond dit zo uitzonderlijk dat ik het toch even wilde delen hier. Ik snap oprecht niet dat ze dit doen. Coulance is leuk, maar ik heb het gevoel dat ze nooit iets in rekening brengen. Lijkt me geen handig businessmodel.

1 like

:point_up_2:+1

1 like

Is dit een review dan? Ik lees iets over een reparatie van een horloge, wat voor niets is gedaan, met wat kudo’s richting Steinhart.

Maar een bedrijfsreview zie ik hier niet in.

1 like

Ja, hij beveelt het toch aan? Dan is het toch een goede review?

Als hij had gezegd dat het allemaal waardeloos was, was het een slechte review geweest. Je hoeft ene bedrijf echt niet van binnen en buiten te hebben doorgelicht om het een review te noemen hoor.

Het maakt mij voor de rest niet uit hoor. Maar de kans dat mensen gaan vlaggen is wel aanwezig.

Is een prima businessmodel! Jij hebt het erover,
Hoe goed de service is.
En mijn vader zoekt een goed betaalbaar horloge
Dus zou ik hem bij deze steinhart aanbevelen.
En dat is dus het businessmodel.

5 likes

Laten we erover ophouden en dit draadje gewoon laten (be)staan.

3 likes

Dat zijn de betere berichten. Erg tof van Steinhart! :+1:

1 like

Dat is gewoon waanzinnig netjes, petje af!

1 like

Zo kan het dus ook! :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Met 22 Steinharts heb ik nu in totaal 3 x iets voor reparatie teruggestuurd. Alle keren wilde ik ervoor betalen, maar dat wilde hij niet. Voor een bedrijf dat het op sommige fora”s wat slecht doet kan ik alleen maar lof uitspreken.

6 likes

Geweldig dit! :100:

Je zou hopen dat de ‘echte’ merken ook eens hommagegedrag gaan vertonen.

Het is wat @HarveySpecter hierboven zegt: dit soort service creëert het best mogelijke imago.
Als de merknaam genoemd wordt en deze uitstekende service wordt erbij vermeld

Kan me goed een scenario voorstellen zoals @PATRICKDH beschrijft.
Iemand weet dat je ‘met horloges bezig bent’ en vraagt advies.
Deze wil een goedkoop en zorgeloos horloge.
Steinhart it is. :facepunch:t2:

4 likes