Steinhart klantenservice takin' it to another level!

Dat heet omdenken. Het feit dat je toolwatch bij een klein ongelukje totaal kapot gaat, wordt dan minder belangrijk. Maar de service is top. :grin:

1 like

Fijn dat je potentiĆ«le vlaggers een zetje geeft…
Man man… :smirk:

Het is maar net wat je wil zien. :joy:

1 like

Ik ontmoette Günther Steinhart ooit op een horlogebeurs in Keulen. Ik vertelde hem over een Ocean One Vintage die ik als occasion had gekocht en waarvan de endlinks waren beschadigd door de vorige eigenaar. Hij vroeg mijn adres en ging verder. Ik dacht er niet meer aan maar een paar weken later lag er een bubble-envelope in de bus met 2 nieuwe endlinks. Kijk dat vind ik stijl zo’n actie!

13 likes

Ik kreeg van Gunther met de kerst altijd een reep chocolade. Nu niet meer totdat ik een nieuw horloge koop natuurlijk. :smiley::smile:

3 likes

Dit is gewoon chantage!
Eerst word je cacao-afhankelijk gemaakt en daarna moĆØt je aankopen doen…

2 likes

Mooi om te lezen.
Zelf een Steinhart in bezit dus mocht er een keer iets misgaan ermee… hoef ik niet wakker te liggen om bedot te worden.
Alle A merk supermarkten… eat your heart out…

2 likes

Nou, hij is weer terug. volgens mij iets van 2 weken van verzenden naar terugontvangen :crazy_face:

let wel: verstuurt in een gehavende doos, terugontvangen in een nieuwe doos Ʃn omdoos.

25 likes

Ze dachten vast laten we eens iets origineels doen :grin:

Heel netjes!
Mijn ervaringen met een ā€œburgerlijkā€ horlogemerk zijn wel anders.
Dan koop je echt geen nieuw horloge van hetzelfde merk weer!

1 like

Dat is inderdaad netjes afgehandeld. Hulde :+1:t2:

1 like

Na het lezen van alle ervaringen in dit topic. Steinhart levert echt ongekende service. :ok_hand: Ik sta er eigenlijk nog steeds van te kijken. Waar zie je dit nu nog.

1 like

Leuk zo’n positieve ervaring.
Zoiets draagt zeker bij aan ā€œeen goed gevoel hebbenā€ bij het dragen van je horloge.

1 like

Absoluut. Feit blijft dat hij me nƩt iets te groot is, en dat ik de rest van de steinhart catalogues niet heel inspirerend vind, maar goed. Fijne vakantiebeater dit, met 500m wr en titanium.