Neu. Was op een houten vloer. Titanium is harder dan hout, maar de schok heeft toch wat schade aangericht
1e keer: zelfde horloge, kroon open laten staan tijdens watergevecht met de kids, condens aan de binnenkant. Gratis gefixed
2e keer: andere steinhart, vintage gmt waarvan de Gmt wijzer besloot niet meer mee te doen. Buiten garantie, geen bonnetje, gratis gefixed en 10.000 excuses.
3e keer: dit dus.
Meh. Sue me.
Als dat echt zo is vind ik het wel apart. Waarom zou je dit niet mogen delen?
Dat dus.
Ik vond dit zo uitzonderlijk dat ik het toch even wilde delen hier. Ik snap oprecht niet dat ze dit doen. Coulance is leuk, maar ik heb het gevoel dat ze nooit iets in rekening brengen. Lijkt me geen handig businessmodel.
+1
Is dit een review dan? Ik lees iets over een reparatie van een horloge, wat voor niets is gedaan, met wat kudo’s richting Steinhart.
Maar een bedrijfsreview zie ik hier niet in.
Ja, hij beveelt het toch aan? Dan is het toch een goede review?
Als hij had gezegd dat het allemaal waardeloos was, was het een slechte review geweest. Je hoeft ene bedrijf echt niet van binnen en buiten te hebben doorgelicht om het een review te noemen hoor.
Het maakt mij voor de rest niet uit hoor. Maar de kans dat mensen gaan vlaggen is wel aanwezig.
Is een prima businessmodel! Jij hebt het erover,
Hoe goed de service is.
En mijn vader zoekt een goed betaalbaar horloge
Dus zou ik hem bij deze steinhart aanbevelen.
En dat is dus het businessmodel.
Laten we erover ophouden en dit draadje gewoon laten (be)staan.
Dat zijn de betere berichten. Erg tof van Steinhart!
Dat is gewoon waanzinnig netjes, petje af!
Zo kan het dus ook!
Met 22 Steinharts heb ik nu in totaal 3 x iets voor reparatie teruggestuurd. Alle keren wilde ik ervoor betalen, maar dat wilde hij niet. Voor een bedrijf dat het op sommige fora”s wat slecht doet kan ik alleen maar lof uitspreken.
Geweldig dit!
Je zou hopen dat de ‘echte’ merken ook eens hommagegedrag gaan vertonen.
Het is wat @HarveySpecter hierboven zegt: dit soort service creëert het best mogelijke imago.
Als de merknaam genoemd wordt en deze uitstekende service wordt erbij vermeld…
Kan me goed een scenario voorstellen zoals @PATRICKDH beschrijft.
Iemand weet dat je ‘met horloges bezig bent’ en vraagt advies.
Deze wil een goedkoop en zorgeloos horloge.
Steinhart it is.
Dat heet omdenken. Het feit dat je toolwatch bij een klein ongelukje totaal kapot gaat, wordt dan minder belangrijk. Maar de service is top.
Fijn dat je potentiële vlaggers een zetje geeft…
Man man…
Het is maar net wat je wil zien.
Ik ontmoette Günther Steinhart ooit op een horlogebeurs in Keulen. Ik vertelde hem over een Ocean One Vintage die ik als occasion had gekocht en waarvan de endlinks waren beschadigd door de vorige eigenaar. Hij vroeg mijn adres en ging verder. Ik dacht er niet meer aan maar een paar weken later lag er een bubble-envelope in de bus met 2 nieuwe endlinks. Kijk dat vind ik stijl zo’n actie!
Ik kreeg van Gunther met de kerst altijd een reep chocolade. Nu niet meer totdat ik een nieuw horloge koop natuurlijk.