Steinhart liefhebbers ?

Mijn eerste generatie ovm is een top horloge!! De eerste generatie ovm gaat nu voor hoge bedragen op ebay

Ben zelf een grote Steinhart fan met 5 Steinharts

1 like

Hallo Remco,

Ik heb nu zelf ook een steinhart ocean one besteld op de site van steinhart zelf,maar weet je toevallig ook als ze in nederland verkocht worden ?of bestel je ze ook van de site van steinhart zelf?

hoi

beste is van Steinhart zelf. Clockwise heeft ze af en toe.

Steinhart zelf gaat prima.

Oke bedankt voor de reactie

Was nooit zo’n Steinhart fan, maar heb me toch aan een Ocean 1 gewaagd. Mijn eerste indruk is prima.

1 like

Ik had eerst ECHT mijn twijfels of ik een Steinhart wilde hebben (i.v.m. de bekende homage discussie) maar heb eergisteren een Steinhart Ocean One Vintage Military besteld :slight_smile:

2 likes

Ik heb ook een OVM, eerste generatie

Mijn eerste Steinhart, nog steeds helemaal happy mee. Hoge kwaliteit!

1 like

Steinhart maakt prima horloges voor zeer redelijke prijzen. Ik heb me er een tijd heel goed mee vermaakt. Over de service ben ik ook heel goed te spreken!

Heb nu zelf ook de steinhart ocean one
Super mooi degelijk horloge voor het geld
Service is prima verzenden ging prima goede mail waar het pakket was super
Heel mooi degelijk klokje

3 likes

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

3 likes

Had nog vraagje wou graag de stalen band van steinhart die op de site staat bestellen met de vlinder sluiting vind ik persoonlijk mooier heeft iemand die en hoe past deze op de kast sluit dat mooi aan en is deze ook goede kwaliteit hoop dat iemand me dat kan vertellen gr Charl

Interpunctie.

3 likes

Zo, dit is op c2 niveau! :anguished:

Op C3 niveau denk ik ben ok mar schilder
Ist gelijk op niveau dan hiero is maar vraag

Nee joh gekkie! Dat kán toch helemaal niet, c3. :wink:

alleen bij Citroën

Ik neem aan dat je deze bedoelt:

ACHTUNG: nur mit geradem Bandanstoss !

Het antwoord staat al bij het product, uiteinden van de band zijn recht en sluiten dus niet aan.