Sterkte!
Grt.
Sterkte!
Grt.
Beste Bert, een kwijl mail?? Realiseer je je wel dat je hier (en mogelijk ook elders; op Uhrforum is je toon nog beleefd geloof ik) stelselmatig een ondernemer zit te besmeuren die overduidelijk een erg lange adem heeft met het verlenen van service? OK, het mag dan niet allemaal een schoonheidsprijs verdienen, maar ik neem mijn hoed af voor Gunther dat hij nogmaals een poging waagt om je tevreden te stellen.
Ik vrees dat hij kansloos is in die missie.
Beste Windhund,
die ondernemer heeft de eerste twee keer helemaal niets aan de klok gedaan, de derde keer is hij wel open geweest, maar niet gerepareerd en dan vindt jij dat ik een ondernemer besmeur? Het is nu de vierde keer dat dat ding teruggaat en dat iedere keer op mijn kosten en jij noemt dat een lange adem met service verlenen.
Ik noem het broddelwerk. Als Steinhart de boel gewoon goed repareert heeft hij met mij geen probleem. Als het een uurwerk is dat standaard heel moeilijk gangreserve opbouwt dan moeten ze dat ook zeggen.
Bovendien ben ik niet de enige die dit probleen heeft met dit uurwerk.
Groet Bert
Je punt is duidelijk Bert.
En ja, ik vind wat ik vind.
Ik heb de mijne 3 dagen gedragen, tot 2 keer liep hij iets meer dan een minuut achter. Magnifier zit ook niet echt recht.
Oh, Heb je deze al teruggestuurd?
-edit- als je deze terugstuurt niet Bert zijn naam noemen, hè! Dat heeft namelijk onherroepelijk gevolgen voor de service
Ik heb hem tot gisteren getest. Ik heb vanmiddag een mail gestuurd.
Nee dat laat ik wel uit mijn hoofd hehe
Ik maak er toch uit op dat Gunther / Steinhart kennelijk zijn kwaliteitscontrole (nog) niet op orde heeft. Dat wil nog niet automatisch zeggen dat ze rotzooi verkopen, maar wel dat er een gerede kans lijkt te zijn dat je een klok met problemen geleverd krijgt. En dat is eigenlijk jammer.
Uiteindelijk is dat een keuze van Steinhart, en die zou er goed aan doen om zo’n omissie dan -geheel naar tevredenheid van de klant- op te lossen.
Dat versta ik tenminste onder het begrip ondernemer, wil hij tenminste over een paar jaar nog bestaan.
Even een update. De mijne is eergister teruggestuurd. Günther zou zich er persoonlijk mee bemoeien heeft hij in een mail beloofd. Ik hoop dat het nu wat sneller gaat dan 6 weken. Ik zal niet beweren dat ze zooi verkopen, ik heb ook een goede Steinhart en ik sluit ook niet uit dat dat het een structureel Soprod probleem is en dan kan Steinhart er ook weinig mee. Ik houd jullie op de hoogte als hij terug is. Günther is my big friend
Groet Bert
Nee, ik vind ook niet dat ze zooi verkopen. Ik heb ook weleens gedoe gehad met een horloge van Steinhart, maar dat is (uiteindelijk) opgelost. Ik denk dat de quality check gewoon nog een aandachtspunt is.
Op dit moment heb ik nog 2 Steinhart’s: de Nav-B Chrono44 en de Ocean 1 Vintage GMT. Allebei heerlijke klokken.
Ik hoop dat de jouwe ook weer netjes op orde komt!
Ik heb 4 Steinharts. OVM, Ocean GMT Pepsi, Vintage Red, en deze Premium Blue.
Hier dan zoals beloofd een update,
zo’n twee weken geleden heb ik mijn Ocean Blue terug gekregen en op de reparatie bon staat dat er een nieuw uurwerk in zit. Ik heb hem sindsdien onafgebroken gedragen en 's morgens loopt hij gewoon nog.
Hij is dus nu wel goed. Jammer dat het ruim een jaar heeft moeten duren en dat hij 4 keer langdurig weg is geweest. Günther heeft zich er nu duidelijk persoonlijk mee bemoeid en mij ook een mail gestuurd. Het was gelukkig toch zijn eer te na om dit zo maar te laten lopen.
Groet Bert
Eind goed, al goed!