Steinhart Ocean Titanium 500

Ik moet zeggen dat het Steinhart weer geslaagd is om een mooi horloge te maken met een leuk uurwerk erin en dat ook nog voor een super prijs!

Lijkt me een heel geschikt, degelijk en licht dagelijks horloge.

http://wornandwound.com/2016/01/13/steinhart-ocean-one-titanium-premium-500-review/

9 likes

Wat zijn je eerste indrukken?

Pas ook op zitten kijken, ik vind het een gaaf modelletje! Kleurstelling ook gaaf! Zou voor mij alleen een “voor erbij” horloge worden, en heb mezelf voorgenomen dat niet meer te doen.

2 likes

Ziet er schitterend uit.
Mooi ook die blauwe seconden wijzer.

Ik vind het - zeker voor die prijs - een mooi en goed horloge.
Duidelijk afleesbaar en met een waterdichtheid van 500m lekker degelijk. En het titanium draagt comfortabel en lekker licht.

Komt voor mij zeker in aanmerking als werkhorloge/dagelijks horloge.

1 like

Ik vind hem ook prachtig. Het is dat er tussen de OVM en Blumo niet echt meer ruimte is, anders was deze er zeker gekomen.

Oh, dacht dat je hem zelf al had.

Inderdaad een prachtig horloge, ik twijfel alleen over het gewicht. Ik heb een tijdje de Steinhart OVM gehad, maar ik kon maar niet wennen aan het gewicht. Nu is deze wel een stuk lichter, maar is het voldoende voor mij…

Ik zie hier de zoveelste Sub-hommage. Maar nu in titanium. Ongetwijfeld een net horloge. Maar kan hier toch niet echt enthousiast van worden. Zal wel aan mij liggen. :grinning:

Kast en band van titanium en dan de bezel van RVS :confused: Alleen het kleurverschil staat me al tegen. Maar dit model bestaat toch ook al even?

Mooi met die dikke rechte wijzers en de datum op 6. Ook erg nice dat het van titanium is.

Kleurverschil viel mij ook al op ja

Jep

Hij is me ook al eerder in zeer positieve zin opgevallen. Mogelijk één om op mijn lijst toe te voegen.

Ziet er leuk uit.

Heb er ook serieus naar gekeken. Uiteindelijk voor het eigen gezicht en de mooiere kast van de Halios Delfin gegaan.

Oh ja. Levertijd medio februari momenteel.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Heb er over getwijfeld om deze te kopen in plaats van mijn ovm. Vijf titanium alleen niet mooi. Ovm is wel echt te zwaar. Nog geen knoop doorgehakt?

Secondewijzer had best een ander kleurtje ( oranje ) mogen hebben
weer zo’n designer die een blauwe logo matched met een blauw wijzertje

Wat is de dikte ,en valt de gewicht mee om te dragen