Dan zou het wel een hoog My Little Pony karakter krijgen…
Heel mooi horloge, praktisch en voor een prima prijs
Gave klok, weer eentje voor mijn, toch al veel te lange, wishlist…
Prachtig klokje, ik mis nog een titanium in de collectie. Dit zou een leuke optie zijn.
Ik vind em best leuk. De combi staal en titanium maak ik zelf Express ook voor meer kleur in horloges zonder met coatings te hoeven werken.
En dat blauw staat best goed met titanium. Oranje wijzer erbij zou em voor mij te druk en speels maken. Ik hou wel beetje van dat saaie.
Wat mij alleen niet aanstaat bij alle ocean one’s, zijn de lugs en de bandaanzet. Die valt niet mooi om de pols. Ik heb geen ocean 1 omgehangen, maar begreep dat het wel dezelfde kast heeft als onze hfle.
Kan iemand mij iets vertellen over het draagcomfort van deze Steinhart? Ik heb de OVM weggedaan omdat ik hem te zwaar vond en niet echt lekker om de pols vond zitten. Is dat bij dit model verbeterd? Ik zou hem het liefst zo kopen, maar om het na 30 minuten gelijk weer retour te zenden naar Duitsland zie ik ook niet echt zitten
Iemand ervaring?
Geen ervaring maar een titanium horloge kan iig niet zwaar zijn.
Een Breitling Aerospace weegt 35gram.
Gaat het om het horloge op het Uhrforum in Duitsland?
47 zonder band… en daar zit een quartz in (volgens mij scheelt dat)
De Steinhart weegt 140 gram, 50 gram lichter dan de 196 gram OVM, dat kan nog wel eens net het verschil maken
volgens mij weegt deze 140 gram tov de 195 gram van de OVM
Yup
thx ja was mij net voor. Ja dat hoop ik inderdaad ook, maar ik hoopte stiekem dat iemand op het forum ook met beide horloges ervaring heeft/had. Mijn polsen zijn niet heel dik en die 195 was echt een “no-go”. Ik heb wel meerdere horloges van 150+ dus het lijkt binnen de marge te vallen
Maar de vraag is vooral, beviel het vorige horloge niet vanwege het gewicht of zat hij gewoon echt niet lekker
Ik vind de platte lugs van de Ocean modellen ook niet erg bijdragen aan het draagcomfort, was 1 van de redenen dat ik de Ocean Titanium 500 heb laten schieten en voor de Delfin ben gegaan. Die is 43,5mm in diameter maar door de korte en kromme lugs draagt die lekkerder.
Ik vind hem mooi hoor, maar de zoveelste duiker met een zwarte bezel en een oysterband, nee, dat gaat het voor mij niet worden. Ik heb de Seiko Samurai Ti, een klok met een eigen gezicht. Dat zie ik bij deze niet terug, helaas.
Ja het is een beetje een allegaartje van duikhorlogestijlen, dat klopt. Weinig onderscheidend.
ik heb vrij platte polsen dus wellicht dat het voor mij juist beter draagt. Wellicht toch maar een gokje nemen.
Heeft niet te maken met platte polsen maar in hoeverre de kast je pols omsluit, dat is bij rechte lugs minder dan bij lugs met wat kromming.
Heb je grotere/bredere polsen dan heb je daar weinig last van. Ik heb wat smallere polsen dus bij mij zat de OVM om die reden niet lekker.
in hoeverre moeten de lugs een kromming hebben (natuurlijk zal dat per persoon verschillen), maar ik heb het geval alsof dit horloge ook niet erg gekromd is (dit horloge zit echt geweldig). Ik probeer voor mijzelf een beeld te schetsen of ik hem kan proberen of de gok niet eens hoef te nemen.
Is inderdaad quartz.
Maar er is wel een aerospace(kast) van 34,4 gram
http://www.breitlingsource.com/watch_details/Professional_23.html
Dat horloge heeft korte lugs zo te zien, dat draagt altijd fijner.
Jouw foto heeft overigens zelf ook een kromming zie ik…
hèhè die kromming kan je eruit krijgen door hem te openen
Helder nu weet ik wat er bedoeld wordt, sorry voor de vragen Candide… Gaat een gokje worden dan, ben benieuwd wanneer ik mij niet meer kan inhouden
Anna ziet mij alweer aankomen, 3e Steinhart die je retour wilt sturen