Steinhart Ocean Vintage Military, doos kapot laten vervangen?

Gisteren heb ik na een tijdje wachten mijn Steinhart Ocean Vintage Military ontvangen… De laatste tijd lees ik nog al veel klachten over de QC van Steinhart dus ik hield mijn hart vast…

Gelukkig heb ik geen mankementen of afwijkingen kunnen constateren aan het horloge zelf, wel aan de verpakking (doos is geschuurd)… Mijn vraag aan jullie, zouden jullie dit laten vervangen? Ik wissel nog wel is van horloges (verkopen/ruilen)…

Wellicht zeik ik wat, dus ik ben zeer benieuwd wat jullie zouden doen. Indien dit de waarde naar beneden zou trekken ben ik sowieso al geneigd om een nieuwe doos te laten aanrukken…

Voor de rest (op het gewicht van dit horloge uitgezonderd, niet normaal bijna 200 gram), niks meer dan lof! Pracht horloge! :}

Naast mijn andere Steinhart (Aviation GMT)

Dit zou ik echt laten zitten. Die omdoos is er wat mij betreft om de andere doos te beschermen en het lijkt erop dat dat exact is wat er gebeurd is. Gefeliciteerd met je OVM! Ik heb het genoegen nog nooit mogen hebben, maar hij staat op mn lijst.

Bedankt voor je mening…

Kan natuurlijk door de vervoerder gebeurt zijn, die gaan vaak niet zachtzinnig om met de pakketten… Ik maakte er geen probleem van.

Supermooi horloge, veel plezier ermee!

Ik zou het ook laten zitten… Het is de omdoos maar en zoals gezegd heeft ie gedaan waarvoor ie bedoeld is.

Proficiat btw! Mooi horloge

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Onacceptabel, wéér een steek laten vallen in de QC. Het totaalplaatje van het product, dus incl. verpakking hoort smetteloos bij de klant te komen.

ticothijs82 Schreef:

Onacceptabel, wéér een steek laten vallen in de
QC. Het totaalplaatje van het product, dus incl.
verpakking hoort smetteloos bij de klant te komen.

Las vanochtend op WUS dat iemand gisteren ook een OCean met een gescheurde doos had ontvangen. Ik denk persoonlijk ook dat de doos niet tijdens het transport gescheurd is, hij zat zo dik, straks en stevig ingepakt in bubbeltjesfolie dat ik haast niet geloof dat de doos gescheurd is.

Maar goed, ik vind het ook geen show stopper, zolang het maar niks aan de waarde afdoet. De binnendoos is inderdaad wel volledig intact.

ticothijs82 Schreef:

• 1…

zo’n omdoos is doorgaans flutkarton, je kan ook iets zo strak verpakken dat het scheurt, ik zou ook balen als ik een klok zo geleverd kreeg maar zou niet direct om een nieuwe doos vragen, eerder de oplossing van Jaap (Super C)toepassen.

je komt er nooit achter of dit de oorzaak is van transport/verpakken of dat ze bij Steinhart gewoon een gescheurde omdoos hebben gebruikt, tja, het laatste lijkt wel haast ongelovelijk…maar ja…je hoort wel gekkere dingen.

ticothijs82 Schreef:

Wat een kolder zeg! De firma kan niet veel goed doen bij je, he? :wink:

Als je een OVM bestelt bij Steinhart dan wordt er helemaal geen melding gemaakt van een doos of een omdoos. Hieruit volgt dat de leverancier zelf mag beslissen hoe het bestelde product geleverd wordt aan de klant. Ik vind het heel netjes dat Steinhart de doos van het product optimaal beschermt door er een kartonnetje omheen te vouwen.

Niettemin denk ik dat als je Steinhart meldt dat je die omdoos zo mooi vindt en er graag een gaaf exemplaar van zou ontvangen, ze er best een naar je willen opsturen.

Het is maar gewoon een omdoos zoals eerder gezegd. Moeten ze dan een doos van dat flubberkarton in een stevige doos extra gaan versturen?
Lekker laten zitten en genieten van je mooie nieuwe klok!

Toch wel vreemd. Doe er dan een om-omdoos om. :stuck_out_tongue:

Niks aan doen, doet niets af aan de waarde van het horloge en kan echt bij ieder merk/prijsklasse voorkomen. Geniet ervan!

Eric

-1

Ik weet het, ik roei weer tegen de stroom in, maar ik zou me er wel aan storen:)
Geheel moet gewoon nieuw zijn als je voor nieuw hebt betaald!

Sluit ik me volledig bij aan!

Heel mooie klok, proficiat!

Die scheur zou voor mij ook een smetje zijn op de unboxing happiness, maar ook niet meer dan dat. Al kan ik me haast niet voorstellen dat ze geen nieuwe zullen toesturen als je er een mailtje aan waagt.

Tja…

Het is een VINTAGE Military he ?
Dan kan dat natuurlijk.:wink:

Als het je zo hoog zit dat je er een topic aan spendeert, zou ik vragen of ze een nieuwe willen sturen.
En verder niet (meer) te druk om maken.

Sturen ze dan nog een nieuwe is het leuk. Anders jammer…

Hoewel ik bepaald slechte ervaringen met ze heb denk ik dat ze die doos wel nasturen. Ze zijn niet helemaal onwelwillend, maar ze werken vreselijk langs elkaar heen. Ik wacht nu nog op mijn geld van mijn GMT Ocean keramik.

Groet Bert