Off topic. …hoe lang moest je wachten op je
levering…
Steinhart geeft zelf in een email aan dat het horloge na ontvangst van betaling na 8 tot 12 werkdagen verstuurd wordt. Ik had de dag na betaling al bericht ontvangen dat de betaling binnen was.
Echter werd het horloge pas na 14 werkdagen verstuurd (kleine vertraging dus).
Vervolgens heeft DPD er nog 2 dagen over gedaan…
Jullie kunnen beter het grote ‘steinhart haat
topic’ opstarten
Dat gebeurt pas als Bert928gti echt te lang op zijn geld moet wachten
Maar nu even serieus. Mensen, en Nederlanders in het bijzonder, willen vaak gewoon alles! Een prachtige klok voor een lage prijs, stipt geleverd in onberispelijke doos en omdoos. Als er iets in deze keten niet helemaal naar wens is dan zijn er altijd fora om hierover met lotgenoten over te discussieren. Prachtig, toch?
Ik wacht nog steeds op mijn centen. Voor alle duidelijkheid: Ik heb niet gezegd dat alle steinhart klokken slecht zijn, de service is dat wel. De keramische inlay van de GMT is echt waardeloos. Ik heb er twee gehad nu en na twee weken begint telkens de verf los te laten.
Ik krijg vaak twee antwoorden op mails, één van de secretaresse en een van Günther zelf en die antwoorden zijn dan heel verschillend. Ze werken er op zijn minst langs elkaar heen en mijn centen heb ik nog steeds niet. Als ik ze wel heb dan ben ik er klaar mee en mocht er ooit iets aan mijn Nav-B komen dan ga ik naar Hub Hanneman, die kan een ETA 7750 prima en dan zonder beschadigingen onderhouden. Bij Steinhart krijg ik mijn klok tot twee keer toe niet onbeschadigd terug.
Ja jongens, lach er maar mee (TD) als deze OVM over 50 jaar bij Christies geveild wordt dan maakt het wel degelijk een groot verschil ten opzichte van een set in echte mint conditie!
Volgens mij zijn scheur en doos synoniemen, dus is het toch normaal dat er een scheur in zit.
Wat een gezeur over een scheur!
Ik word zo boos over die doos!
ik heb denk ik precies zo n scheur. vind ik niet horen, maar maak me er in dit geval ook niet druk over.
er zijn wel verzamelobjecten, waarbij verzamelaars wel waarde hechten aan n complete set, inclusief slate of omdoos.