Ik moet nu voor die laatste alleen nog een oplossing vinden om de bezel insert te vervangen. Die is wat versleten.
Maar ik was al een tijdje aan het uitkijken naar deze Come.X variant, dus deze gewoon gekocht en voor die bezel insert vind ik wel iets
Is er iemand die ervaring heeft met dit horloge. Ik vind de zwarte schakelband wel wat hebben zo.
Maar hoe is de kwaliteit hiervan? Zie je er snel krasjes op bijvoorbeeld?
Ik hoor het graag😁
Thanks. Had het graag zelf gedaan. Fluitje van een cent en scheelt behoorlijk in de kosten. Zou een aftermarket bezel inlay een optie zijn en zo ja, waar te verkrijgen?
Ik wil 'm graag van je overnemen, maar ik ben pas net lid geworden van dit forum dus ik kan niet eens op je verkoop-post reageren noch je een prive bericht sturen… :-/
Kan ik je op een andere manier bereiken?
Zojuist reactie van Steinhart ontvangen dat ze de bezelinlay vervangen voor 65 euro. Inclusief shipping heen en terug. Ben je je horloge wel een paar weken kwijt. Op mijn vraag of ze me niet een bezel kunnen sturen kreeg ik als antwoord dat ze geen spare parts verkopen en dat het alleen maar kan op de door hen voorgestelde manier.
Heel jammer, had het liever zelf gedaan. Dus mocht iemand nog een tip hebben waar een passende keramische GMT gezel te vinden is dan hoor ik het graag.
39mm vandaag.
Tegen de initiële verwachting in krijgt deze van de 4 NA’s voorlopig het minste draagtijd.
Begin me al af te vragen of het dan toch geen blijver zou zijn.