Steinhart only

Ik heb mijn vrouw verteld dat ik het horloge als belegging heb gekocht.

5 likes

Ik zie trouwens enige overeenkomst qua wijzerplaat en bediening, met de Montblanc 1858 monopusher chronograph, welke een zeer fraai uurwerk achter een doorkijkglaaje heeft, maar dan wel ongeveer 30 duizend euro kost.

Ik vind hem geweldig !

Eerste indruk is erg positief.
De wijzerplaat is mooi van kleur - niet plat maar een tikkeltje metalic in het zonlicht & super duidelijk afleesbaar.
Bediening van de knoppen is soepel en direct zoals het een nieuw horloge betaamt.

6 likes

Ik ben ook eigenaar van een Steinhart (waren twee, maar mijn vintage GMT werd gestolen jaren geleden op vakantie……). Nu alleen een standard ocean one red. Ik ben in mijn koop periode (ik heb kort geprobeerd ook te verkopen maar ging niet…). Ik overweeg de Ocean one double green te kopen eigenlijk alleen voor de kleur en de super elabore. Wat zouden jullie adviseren? Doen of niet doen?

3 likes

Heel mooi hoor! Misschien ga ik ook nog wel voor de bijl.

Ik heb sinds gisteren mijn Ocean One Pepsi GMT weer terug van reparatie. Daarnaast heb ik nog een Vintage Red en Ceramic GMT. Ik had verwacht geen klik meer te hebben met de Pepsi maar nu ben ik toch weer blij dat ik hem terug heb. Voorlopig dus weer een blijvertje.

@FV_ doen! Zeer mooie combi zo.

Het blijft een geweldig trio :heart_eyes:

8 likes

Oeps, foutje, foto was van de gewone groen… double green hieronder:

7 likes

:face_with_head_bandage:

Erg mooi die dubbelgroene,staat boven aan mijn Steinhart lijstje momenteel. :heart_eyes:

Mijn vrouw heeft de double-green in 39mm uitvoering op groen rubber.
Super mooi ! Zelf zou ik voor de 42mm versie gaan aangezien ik de 42mm net iets fraaier vind - met name de bezel.
Aanrader !

Wist ik wel :cold_face:…ik moest niet aan beginnen hier!

Order wordt nu verpakt by Steinhart. Double Green 42mm + de groene rubber erbij…

Foto’s volgen…

6 likes

Hahaaa goede keus !

Heb zelf de 39mm. Erg leuk en kwalitatief horloge voor de prijs!

Ik ben trots op je :nerd_face:

En eindelijk binnen! Een paar snel genomen foto’s hieronder:

14 likes

Top, en die kleuren veranderen zo mooi!

Top, en die kleuren veranderen zo mooi!

Het klopt, m.i. op zijn best buiten de zon, krijgt iets meer diepte. In de zon misschien te licht groen…

1 like

nice

Echt heel mooi !
Ik zou hem zelf wel willen hebben. :kissing:

Deze blijft !

Ik heb hem nu ruim een week, en in die week vind ik hem
alleen maar mooier geworden.
Het bandje leek me eerst wat stug, maar dat is in de tussen tijd
supersoepel (een woord :grin: ) geworden.

6 likes