Steinhart only

Vind je het erg als ik nu even moest lachen? :wink:

1 like

Nee helemaal terecht. Vandaag had ik nog zo’n zakje in de brievenbus, met de excuses van Steinhart :see_no_evil::see_no_evil:

6 likes

Service van Steinhart blijkt dus zeer goed te zijn :+1:t2::sunglasses:

4 likes

Idd, kwa formaat kreeg ik r beetje mn seadweller v 40mm gevoel bij.

1 like

Dat vlakke glimmende deed me wel aan de Liquid metal bezels v omega denken.

Ook zo lekker afleesbaar in minder goed verlichte ruimtes.

2 likes

Ik denk wel dat de afleesbaarheid van de glimmende ten opzichte van de gegrafeerde bezel een kwestie van smaak is. Want hoeveel van de bezitters gebruiken de roterende bezel nou daadwerkelijk? #Deskdiving

2 likes

Ik maakte n keer n uitzondering op mn zuinigheid door mn ospolmle mee naar n dagje sauna.

Met mn slechte oogjes kan ik de zandlopers niet zien om te bepalen wanneer t tijd is om af te koelen. Maar in de donkere sauna’s kon ik zelfs de bezel vd ospolmle om mn pols niet aflezen :see_no_evil:

1 like

Die gebruik ik nooit maar de bezel lijkt in slecht licht egaal zwart. Da’s optisch gewoon niet zo mooi naar mijn mening

Het klinkt misschien vreemd maar ik gebruik hem dagelijks. In mijn werk moet ik regelmatig dingen timen en daar vind ik de bezel uitstekend geschikt voor. Natuurlijk werkt een telefoon wellicht beter maar ik vind het leuk de bezel daarvoor in te zetten.

4 likes

Voordeel v telefoon is dat er bij mij n alarm af gaat. Met mn bezel vergeet ik wil es de tijd in de gaten te houden :sweat_smile:

12 likes

Wordt zo’n ospolmle niet hartstikke heet dan aan je arm? Lijkt me naar…

1 like

Niet als je 15 a 20 minuten blijft. Bovendien zit het horloge om de pols, welke warmte weggeleid.

Een metalen sleutel aan n keycord kan wel flink heet worden. Maar als je de sleutel vast houdt blijft ie op lichaams temperatuur.
Naast t horloge om de pols dragen, kun je ook nog je hand op de glaszijde te zetten. Dat trekt ook warmte weg uit je horloge.

Maar t is sowieso niet goed om n horloge aan dergelijke temperatuur schommelingen bloot te staan.

Uit nieuwsgierigheid ga ik wel n keer n horloge naast me neerleggen om te kijken hoe heet ie wordt.
Maak je geen zorgen, zal dat niet met mn ospolmle :wink:

Deze in november vorig jaar geflipperd

Spijt van , dus vandaag deze maar besteld

Kwaliteit van de ocean one was super, dus dat zit goed :blush:

10 likes

Ik zal morgen mijn Steinhart OVM mk1 weer eens dragen.
Of de OVM mk2 …

Eén van de twee

1 like

De nieuwe Ocean One 39 vintage gmt:

8 likes

Heel gaaf! :grinning:
Maar ook wel een heel stuk duurder dan andere premiums van Steinhart.

Zoooo die is lekker zeg! Gelukkig vind ik 'm te duur, anders had ie nu in het winkelwagentje gezeten.

Uploaden…

De 39mm GMT premium is 690, deze is 710. De meerprijs ten opzichte van de andere premiums valt wel mee. Neemt niet weg dat de premiums een stuk duurder zijn dan de gewone. Ik denk dat je die bedoelt?

2 likes