Steinhart only

Heb bij Steinhart HK n witte uitvoering gezien. Die vond ik nog gaver. Alleen is t formaat ivm die lugs een stap te ver voor me.

Ik denk niet dat de Ocean One 500 Titanium al 10 jaar op de markt isā€¦ Maar ik heb nooit iets van Steinhart gehoord toen ik hen mailde ivm mijn (tweedehandse) model dat toch wel nazicht/herstelling nodig had.

2 jaar was ook al ruim gepasseerd denk ik.

Ik zeg ook niet dat het model 10 jaar op de markt is, ik heb steinhart gevraagd naar de service interval en zij geven aan dat dit 10 jaar is.

Minus het ā€œ39ā€ logo op de dial was ie perfect

Je hebt gelijk, het was ook meer een gevoel dat het horloge duurder was. En ik moet zeggen dat ze onlangs hun prijzen hebben verhoogd met enkele tientjes. Maar gezien de specs blijft het wellicht een nette prijs: saffier case-back, keramiek bezel in 2 kleuren, etc.

1 like

Ik heb ook niet beweerd dat jij dat gezegd hebt. Ik geef gewoon mijn eigen observatie over de non-communicatie van Steinhart in dit geval, voor een tweedehands model.

Beste forumleden,
Ik ben al enige tijd op zoek naar een Steinhart GMT (39 of 42) Pepsi met jubilee band. Wie o wie kan mij helpen aan de gouden tip of zelf wellicht een mooi aanbod doen?
Hoor graag van een van jullie!

Vanmiddag binnen gekomen


:grin:

20 likes

Zo, dat is een flinke klok zeg, daar kan geen misverstand over bestaan. Mooi hoor!

1 like

Mooi, staat je goed hoor :+1:

1 like

Mooi hoor, zoā€™n dikke pukkelloze duikert!!!:+1:t2:

1 like

@Mark10v
@pasd
@dion

Heren , dank voor jullie reacties .
Ik ga hem met plezier dragen :+1:

1 like

Flink horloge haha :rofl:
Maar zeker wel stoer! Veel plezier ermee.

1 like

Ik zag er laatst Ć©Ć©n op Marktplaats staan (vanaf vandaag ā€˜gereserveerdā€™), een 42mm variant. Echter was dat op een oyster. Is jubilee echt een vereiste?

1 like

Past goed op Mn polsje van ruim 19 cm
Heb ook al een Sumo van ongeveer dezelfde maat .
:+1:

Hij staat je ook goed! Ik ben zelf blij met de 39mm varianten voor mijn 16,5 pols :wink:

1 like

Wie heeft deze liggen? Ooit misgelopen door miscommunicatie met verkoperā€¦:joy:.

Blijf hem leuk vinden:

Is overigens de ā€œMarine Bā€

7 likes

Jubilee band is echt een vereiste. Heb al horloges met oyster banden.

Dit is wel een beetje een hfle 2019 kloon. Geen gmt maar wel veel gelijkenissen.

1 like

Tijd voor een plaatješŸ˜œ

8 likes