Steinhart only

6 likes

Leuk gedaan en ziet er apart uit.

Lijkt voor mij met mn slechte oogjes lastig de minutenwijzer vd uren te onderscheiden.

Deze mag wel even blijven

Hi heeft de 24 uurs keuring al doorstaan :blush:

8 likes



13 likes

Met deze temperaturen kies ik voor staal.

7 likes

Even een plaatje voor de zondag. Fijne dag allemaal! :sunglasses:

12 likes

2 likes

after beach party met MO Bronze…

7 likes

11 likes

Erg mooi, ik twijfel nog tussen deze en de grey metallic op stalen band.

Wel, vandaag de proef op de som genomen en n automaatje mee de sauna in genomen. Ik heb m neergelegd ipv om de pols. Na een kwartier was t ding best heet geworden.

Het blijft sowieso niet goed om n mechanisch horloge de sauna in te nemen, maar om de pols wordt ie bij lange na niet zo heet.

Althans, de kast niet. Kweenie hoe heet t uurwerk binnenin het horloge wordt wanneer je em om de pols draagt.

2 likes

Kon niet slapen en het is nu 05:47 dus ga ik jullie maar vervelen met plaatjes :joy:

17 likes

de One Green eens op Green rubber geprobeerd. Gaat prima en zit heerlijk.

6 likes

5 likes

nieuwste aanwinst zojuist opgehaald. Mocht iemand de jubilee band te koop hebben, dan hoor ik het graag.

12 likes

Prachtige NA! Gefeliciteerd.
Lijkt de 39mm-versie. Klopt?

42mm versie

2 likes

Voor de 39 is er ook n jubilee. Staat erg fraai op de witte Ocean 39.

Die gaat er inderdaad binnenkort komen maar voor de standaard 39mm Ocean One GMT :innocent:
De HFLE 2011, komt begin volgende maand, na de vakantie, heeft ook een oyster en laat ik helemaal origineel / zoals geleverd. Heb je toch twee leuke en verschillende variaties op hetzelfde thema.

1 like

Ik had juist n jubilee band aangeschaft voor de hfle2011, omdat ik maar niet kon Wennen aan de band aanzet vd oyster.

Nu alleen t horloge nog terug vinden :see_no_evil: