Steinhart only

Eerlijk gezegd, kon dit merk gewoon nog niet. Maar prachtig strakke horloges zeg, top :ok_hand:

Oeps. Je hebt hem weggedaan?
Mijn oproepje van vorige week leverde drie reacties op… :wink:

1 like

Ah nee, niet op die manier. Hij zal in de kluis onder n berg andere horloges liggen :sweat_smile:

Dat zal dan een flinke kluis, dito flinke berg uurwerkjes zijn! :+1:t3::stuck_out_tongue::grinning:

1 like

Btw, ik zag vanmorgen ( te laat) dat jij de TS van dit draadje bent, mét de HFLE 2011 :blush:

1 like

Ik ben nog steeds erg blij met, vind ik, mijn beste aankoop van dit jaar.

15 likes

Deze is echt mooi

Mijn ex,limited edition plexi

12 likes

Vind em erg fraai. Geen afgesneden cijfers ofzo.
Jammer dat de lugs en endlinks bij mij ver uitsteken. Zorgt voor teveel overhang.

Hier net een niet van nieuw te onderscheiden Nav B Chrono II aan de collectie toegevoegd. Indrukwekkend, en erg mooi…

Verder is de Steinhart Fünfreier aangekomen (Jubilee in goed Nederlandsch :slight_smile: ), en op mijn Ocean One GMT Pepsi gemonteerd. Staat geweldig…

16 likes

net gekochte jubilee band erop gezet :grinning:

16 likes

Je kon bij Steinhart al langer losse besels bestellen, maar dat was voorbehouden aan de 42mm varianten. Ik zie nu dat de besels voor de 39mm varianten ook zijn te bestellen! Dat is goed nieuws, mocht je bijv. de geüpgrade zwart keramische besel willen plaatsen.

https://www.steinhartwatches.de/en/accessoires/supplies/aluminiuminlay-black-red-fuer-gmt-ocean-one-39.html

2 likes

Erg mooi, ook die pepsi, ik ben weg van de vintage serie, maar wellicht dat ik deze, in combinatie met de jubilee, dit jaar nog aanschaf.

1 like

Ik zag deze op UF. Best gave combinatie zo.

In ander licht blijkt het een pearl dial te zijn en is het minder mooi. Tijd dat Steinhart een white dial ocean 39 uitbrengt.

2 likes

Goed nieuws. Hoop dat er meer kleuren beschikbaar komen, zoals n ceramic groen voor de Ocean 39.

1 like

Doen ze niet, heb al meermaals berichten uitgewisseld om een blauwe 39 bezel insert te verkrijgen maar die leveren ze niet afzonderlijk.

Heb zelfs met een ander emailadres vermeld dat mijn blauwe 39 ceramic bezel inlay was gebroken en werd toen gewoonweg straal genegeerd :joy::man_shrugging:

Ik heb het gevoel dat Steinhart een probleem heeft met mods :thinking:

2 likes

Heb je al ervaring met het wisselen van de besel? Ik vraag me af of dat heel eenvoudig gaat vanwege de sterke tape. Ik heb op YouTube wel al filmpjes gezien waar ze het doen met wrikken met een scherp mesje en een kommetje kokend water om de lijm op te lossen.

1 like

Inderdaad, warm water of een haardroger en een vlijmscherp dun mes

Deze is voor het eerst in 3 maanden de kist in gegaan,

Heel even voor deze, het is weer wennen, een leren bandje

8 likes

Alle fliegers even bij elkaar. Ik zou nog graag de titanium 44 mm mocca schnitte en de legendario willen hebben.

5 likes