Steinhart only

Voor mijn pas aangeschafte (prachtige) Nav B Chrono twee nieuwe banden besteld. Een blauwe Croco(print) van Steinhart zelf (erg mooi, zeker icm de blauwe wijzers), en een Rios1931 Chesterfield Vintage Cognac. De laatste was een ideetje van @Marco_V , waarvoor hartelijk dank.

De Rios was goedkoop te krijgen bij Waccex.de. (vliegensvlug, uitstekende ervaring). Aanrader dus.

Nu de foto’s;

6 likes

Mijn nieuwe aanwinst.

17 likes

Prachtige aanwinst, via MP gekocht ?

Prachtig horloge en meteen een stel mooie banden erbij. Gefeliciteerd!!

1 like

Gekocht zonder banden :wink:

Ik bedoelde de chrono van Don Martino, maar je blauwe ocean is ook erg mooi :slight_smile:

Wat tof! Gefeliciteerd. Uit welk jaar komt dit model? Ik wist niet dat Steinhart een blauwe sunburst heeft gemaakt.

1 like

Is de nieuwe blauwe Premium, vorige week in het echt gezien en een erg mooi horloge…

Weet iemand een dealer in Nederland te vinden voor Steinhart?

Die is er niet in Nederland. Aachen is het dichtstbijzijnd.

1 like

16 likes

Vandaag ontvangen, flinke jongen aan de pols deze Ocean One.

Gr. Marc

13 likes

23 likes

Afgelopen zaterdag mijn eerste automaat besteld (nadat ik achter het net viste op het forum…:stuck_out_tongue_winking_eye:): een ocean one 39 green. Ik ben benieuwd!

4 likes

mooie klok. Maar is de foto wat overbelicht of is de plaat in het echt ook zo licht grijzig?

Hij is donkergrijs maar door de foto lijkt hij inderdaad een stuk lichter.

1 like

Leuk dat je de groene hebt besteld! Ik heb dat model ook op het oog. Plus misschien nog de jubilee.

2 likes

Voor de laatste aanwinst, een Nav B Chrono, bij WACCEX (top webwinkeltje!) een Rios1931 Chesterfield Vintage Mahogani besteld. Prachtige kwaliteit, prima combinatie…. (op de foto is de mooie diep roodbruine kleur niet echt goed te zien helaas)

9 likes

Nieuwe bezelinsert op de 39mm😜

10 likes

De nieuwe kleuren:

3 likes