Iemand hier die van zijn ocean one 39mm aluminium bezel insert af moet?
Ohw je wil alleen de inlay van aluminium?
Die heb ik wel😇
Nee ik bedoel het horloge zelf met aluminium ipv ceramic
Net binnen, de stickers eraf gepulkt en de band op maat gemaakt. Natuurlijk ook alle schroefjes even vastgezet met Bison lock bond.
Lang geleden dat ik een zwaar horloge op staal heb gedragen dat is weer wennen. Wel erg blij met deze Steinhart
Nu op AM/PM maar moet dat nog verzetten naar UK tijd dat is handig voor mijn werk. Slap excuus om een GMT horloge horloge te kopen. Maar ik vind het gewoon een leuke complicatie en na verschillende Airman uitvoeringen nu deze maar eens gekocht.
Snelle levering zeg, gisteren verstuurd vanuit Beieren en nu in huis. Goed gedaan van FedEx.
Staat daar nou 2x Swiss made op t horloge
Haha ik ging direct kijken op mijn horloge
Dat is lekker… heb je hem eindelijk binnen. Denk je dat hij 39mm is. Is het 42mm. Verkeerd gemeten door de verkoper. Mijn schuld ook dat ik het niet dubbel liet checken mbv een foto. Weet iemand of hier uberhaupt een 39mm versie van is? Van de versies met een aluminium bezel insert en de ruigere bezel.
Achja. Volgende keer beter. Ben bang dat hij te groot is voor mijn pols. Weg ermee dan maar.
Neen.
Vind hem zo op foto ook niet te groot bij je.
Neen als in hier zijn geen 39 versies van gemaakt?. hmm oke apart. dacht van wel. vind deze namelijk veel stoerder omdat de bezel ruigere tandjes heeft. maar gelukkig mag een duiker wel wat groter zijn. alleen ben ik benieuwd of ik zelf aan dit formaat zal wennen. kwestie van tijd denk ik dan maar.
Anders staat er een zeer mooie 39mm double green meen ik te koop, ik heb hem al en bevalt uitermate goed!
Alleen van de OVM een gnomon LE
Als het er 2x op staat, moet het wel waar zijn.
Oh. Dom van mij. Dacht dat ze ook in 39mm waren, vond al raar dat ze nergens verkrijgbaar waren in het 39mm hahahaha.
Ach ik vind de maat je nog niet eens zo gek staan
Jawel. Maar dit model heeft de mooiere tandjes op de bezel de 39mm varianten zijn zo rustig/niet ruig