Steinhart only

6 likes

Mijn ervaring is dat irl om mn pols de rechte lugs me toch overhang (niet te verwarren met hangover :wink:) bezorgen, ondanks de ‘niet gigantisch grote’ 42mm kast.

Plaatjes geven dat soms niet zo goed weer.

1 like

Met behulp van bleek die lelijke glanzen laag van de bezel insert af gehaald. Nu is hij pas mooi, matte bezel all the way :+1:t2:

5 likes

Nog 1 dan. Omdat het kan

13 likes

Ik probeer te bellen naar Steinhart. Maar ik krijg te horen dat hun nummer niet in gebruik is… weet iemand wat er aan de hand is ?

Draai je de nul er ook voor? Stomme vraag misschien, maar je weet maar nooit.

Leuk ding. Maar mocht iemand interesse hebben…dan hoor ik wel. :wink:

5 likes

Bellen heb ik nooit gedaan, maar mailen krijg ik altijd antwoord op, al duurt het soms 2 dagen

Nee nja gek dat ik hoor ‘’ Nummer niet in gebruik ‘’ maar had al een mail terug ontvangen :slight_smile: !

Mail gaat heel goed met ze.
Service is ook heel goed.
Bellen gaat niet ze spreken geen Nederlands denk ik.
Daarom nemen ze niet op. Ha ha

Aaaah zou dat het zijn🤔
Verrekte nummerweergave😂

1 like

7 likes


Gewoon prima horloges!

6 likes

Te lui om alle 1398 berichten door te spitten, snel vraagje: heeft een van jullie ervaring met deze:
39 mm gmt Ceramic pepsi met jubilee

5 likes

Deze heb ik laatst in handen gehad. Ik moet eerlijk zeggen hij zag er verdomd prachtig uit. ben alleen geen fan van pepsi bezel’s ( Behalve de oudere rolex modellen en als ze gefade zijn). maar wat een horloge!

2 likes

mijn oude Ocean One Green voorzien van een ceramic bezel. Het andere groen is even wennen…

8 likes

Maar volgens mij best n mooie donker groene tint.

In de donkere maanden draag ik deze graag.

4 likes

Mijn favoriete model en kleur Steinhart!

1 like

3 likes