Steinhart only

Eens!

Alleen die van mij loopt niet zo goed en ik wacht al een week op een reactie van Steinhart :disappointed:

1 like

Ooh, das niet zo best.:expressionless:

Ik baal er wel van. Heb hem pas een maand en hij valt stil om de pols na een paar uur dragen. Dan moet ik hem 30sec flink heen en weer schudden en dan loopt hij weer een paar uur. Had van Steinhart wel betere reactie tijden verwacht.

1 like

Ja, snap ik. Is niet zoals het hoort.
Ik zou er boven op blijven zitten, blijven aandringen op een juiste oplossing.
Volgens mij heeft de service van Steinhart wel een goede naam.
Succes.

1 like

Heb je al geprobeerd om het horloge 40 slagen op te winden?

1 like

Nee dat heb ik niet geprobeerd. Maar een GMT heeft toch geen mogelijkheid voor handmatig opwinden? Tenminste, ik weet niet hoe.

1 like

Als het goed is wel probeer maar is.

Kroon losdraaien dan kun je het opdraaien gewoon even uitproberen je hoort het ook als je het opdraaid

1 like

Ben maandag weer thuis en dan zal ik voor de zekerheid even kijken.

Ik heb ook nog een GMT Ceramic Black en daar heb in geen problemen mee.

Ja hoor, inderdaad kroon losdraaien en flink wat slagen opdraaien. Op het moment dat hij stilstaat en je hem om de pols doet en dan weinig beweegt, kan hij stil komen te vallen natuurlijk. Hopelijk helpt dit.

1 like

Loop ook niet echt warm voor een Explorer, voor deze ook niet echt.
Nee, deze wordt het niet voor mij😄

Bedankt voor de tip! Wordt vervolgd…

1 like

elk horloge kan je opwinden,behalve quartz

1 like

Good luck met een SKX :wink: . Daar moet je de Seiko swing doen.

3 likes

wat is dat een dansje???

2 likes

skx kun je niet opwinden. 7s26 uurwerk

1 like

Maar, je hoeft hem maar op te pakken of hij begint te lopen. :v: Geen hacking vind ik vervelender. :face_with_monocle:

4 likes

Dat wel. 7s26 heeft geen hand wind functie maar lopen erg makkelijk

1 like

Soms heb je geluk, mijn 7s26 loopt nu al 9 jaar zonder onderhoud als een tierelier, en voor een uurwerk als dit bizar nauwkeurig. Even schudden en gaan idd. Top!

2 likes

Die bruine, rode en blauwe sportmodellen heb ik hier nog niet gezien volgens mij. Zijn ook niet meer verkrijgbaar. Wellicht toch te duur of te weinig belangstelling voor?