Steinhart OVM 39mm

Kwam dit zojuist tegen.

http://www.gnomonwatches.com/ocean-vintage-military-39-gnomon-exclusive

Wat vinden jullie ervan?

8 likes

Leuke maat, aardige prijs, niks mis mee

3 likes

Hmmm dit is eigenlijk precies de juiste maat voor mij. Maar ik verwacht te weinig voor mijn 42mm OVM2 terug te krijgen om de sprong te wagen.

Het grootste pluspunt is de beste kleur wijzerplaat i.c.m. dezelfde kleur lume op de markeringen en wijzers.

Wow hij is weer zwart!!

Aardig aan de prijs. Doe er $50 bij en je kan een Squale 1545 nieuw kopen:

6 likes

Ook een aardige prijsšŸ˜, zo zie je maar!

2 likes

Heel mooi.

Mooi formaat vooral; nog best prijzig maar dat geldt ook voor die Squale.
En een mooi horloge trouwens!

Heel mooi, maar ik houd het nog even bij mijn OVM 1.0 :slight_smile:

2 likes

Pfff serieus geld hoor. Ik wacht even op de eerste tweedehands in het blauwe deel.

een steinhart kopen in Indonesie???

nog steeds die lelijke bandā€¦

Ik zou alleen niet weten waarom ik nog eens ā‚¬50 extra uit zou willen geven, ik vind het logo van Squale nogal storend. Het datumvenster, hoewel die de wijzerplaat breekt, vind ik wel weer handig.

Zijn er overigens veel mensen die omwille van het merk de Squale boven de Steinhart verkiezen?

2 likes

Ik :point_up: All day, every day. Meer door de geschiedenis van Van Buren en Squalekasten

1 like

Hey Wouter, hoewel ze qua specs ongetwijfeld aan elkaar gewaagd zijn, heb ik dit jaar gekozen voor de Squale. Vanwege de naam, de historie, de kasten. Hij is prachtig en een geweldige bandenswapper.
Wellicht komt ie in het blauwe topic ihkv plannen voor 2018 :wink:

6 likes

Helaas heeft Squale die nogal te grabbel gegooid door een graantje mee te willen pikken in het hommage geweld, met hun 1545 lijn. Die hebben niets te maken met de heritage van Squaleā€¦:cry:

Gelukkig zijn de ā€˜echteā€™ Squales - zoals de 1521 - nog steeds super tof :slight_smile:

11 likes

En de lume van de wijzers matchen niet meer met die van de dial. Net als het origineel. Alleen de foute tekst op de dial is er niet.

Ik vind die Squalematics so gans geā€¦gaaf.

7 likes

Ik zeg: Ja

100% Squale.

Want heritage. Want eigen smoel ( behalve de 1545 ). Want heritage. En mij stoort het Steinhart logo juist.

Maar ik krijg dan ook een klein stijfje van Squales.

4 likes