Steinhart OVM 39mm

Ik heb niet op de uitlijning gelet maar er zit wel speling op de bezel.

Mooi hoor ,heb zelf ook de Steinhart ocean one met datum aanduiding en ben er ook heel tevreden over

Dan heb je het wel over een hele saaie hommage-squale. Een Squalematic, 1521 of 101 Atmos zijn een tikje duurder. :slight_smile:

Waarom worden m’n oogleden toch zo zwaar, iedere keer als ik MilSub, Sub of Hommage hoor? Gaap.

Geen idee. Maar we kunnen even kijken waar het pijnpunt zit. Heb je het ook bij Speedy bijvoorbeeld?

5 likes

Present.

Hatsa. Lekker weer gaan slapen vent :sleeping:

2 likes

Ok, dan komen we ergens. Het lijkt dat je last hebt van onredelijkheid. Rij je toevallig in een mini of fiat 500 en vind je Johnny de Mol stiekem best een lekker ding?

2 likes

zo echt een super mooi ding man.
Het enig als je het aan mij zou vragen is dat ze hem wel meer brushed hadden mogen maken.
Hij glimt net iets teveel. Zou ook aan de lichtval kunnen liggen.
Dit is ook wel een kanshebber voor mij.

Nee Koen, ik ben gewoon boos vanochtend. Ik begin altijd om 7:00 op werk, de koffiejuffrouw om 8:30. Nu heb ik koffie gehaald, en zie ik naast de machine een leeg schaaltje waar kerstkoekjes horen te liggen.

Als ik straks weer koffie ga halen, zijn de lekkerste koekjes alweer weggepakt. Dit levert mij erg veel frustratie op.

10 likes

Misschien niet origineel die blauwe lume, maar wel veeul mooier

1 like

Sorry Han, dat wist ik niet. Sterkte daarmee!

Misschien kan ik je opvrolijken met een leuk weetje voor op de kerstborrel?
Wist je dat ‘ham en eieren’ in het Engels exact hetzelfde is als ‘helemaal niks’ in het plat Brabants?
‘Hemmanneks’

Dussss


10 likes

Die blauwe lume komt door de camera volgens mij, zal wel groen zijn in het echt :wink:

Om 7:00 beginnen is een vrije keuze hoor, dat is niet erg :joy: [quote=“Schoen, post:70, topic:133320”]
Misschien kan ik je opvrolijken met een leuk weetje voor op de kerstborrel? Wist je dat ‘ham en eieren’ in het Engels exact hetzelfde is als ‘helemaal niks’ in het plat Brabants?‘Hemmanneks’
[/quote]

Alhoewel ik liever het chocoladekoekje had gehad met roze spikkeltjes, moest ik hier wel om lachen. Dank.

1 like
6 likes

Dat zou wat zijn, een camera die kleuren verandert :upside_down_face:

On topic; is de bezel gepolijst? Volgens mij hebben de 42mm versies borstelde bezels


@anon50762135EV dat kan best, de mijne maakt alles zwart-wit :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ben je nu serieus? :stuck_out_tongue: Dat is toch algemeen bekend dacht ik?
Nog een voorbeeld van een zelf gemaakte foto waarbij de lume blauw lijkt terwijl dit horloge toch echt groene lume heeft:

“Mijn poes gloeit helemaal”

De dames zijn fantastisch!

2 likes

gewoon nog een schaaltje ernaast zetten met de tekst " deze zijn van HAN, er is er aan 1 gelikt maar ik vertel niet welke want anders worden ze gepikt."

4 likes

Bij de speedy iets minder dan de sub.

Maar sinds wanneer moet je redelijkheid verwachten van horloge verzamelaars?

Klopt, als je er maar lang genoeg mee bezig bent wordt je vanzelf een snob :joy:

1 like