Steinhart OVM 39mm

Wees gerust. Mijn verwachting van horlogeverzamelaars is bijzonder laag. De Marino’s van deze wereld hebben hun werk gedaan.

3 likes

Vind hem prachtig en heb hem net toch maar besteld. Ik heb ook de gewone ocean one in 39mm en dat is gewoon een perfecte maat. En of het nu nep, replica of een hommage is maakt mij niks uit, Het is gewoon de juiste maat en ik koop ze allemaal in 39mm als ze de andere modellen ook die maat geven :slight_smile:

2 likes

Topper! Heb hem net besteld en moest jij nog veel bijbetalen aan de deur?

Nee, ik heb hetzelfde.
Ik draag de ocean one afwisselend op leer, nato en staal. Ook mijn Certina op leer gedragen, het staat de steinhart wel beter. Net deze OVM ook maar besteld in de 39 en heb er een mooie Colareb zwart vintage voor die hem goed zal staan.

1 like

Gefeliciteerd en alvast veel draagplezier gewenst!

Ik ben erg benieuwd hoe lang je moet wachten want de mijne is ongeveer 9 minuten later besteld…:smile:

1 like

In ieder geval tot ná 8 januari want ze zijn op vakantie…
Maar het wachten waard denk ik :ok_hand:

Vom 23.12.2017 bis 07.01.2018 machen wir Betriebsferien. Bestellungen werden automatisch entgegen genommen,
die Versandtätigkeiten werden aber erst am 08.01.2018 wieder aufgenommen.
Wir bitten sie um Ihr Verständnis.

2 likes

Gnomon is meestal maar een paar tientjes: timing instrument van $ 100 op de pakbon

3 likes

Dat ben ik met je eens. Die Steinhart 39 draagt perfect.

1 like

@ThaPapper Van harte! Hij zal zeker bevallen in deze maat, veel draagplezier alvast.

Steinhart heeft deze niet zelf, dit is een speciale uitgave voor Gnomon Watches. Levertijd is internationaal 2-5 dagen. We zien het wel zo rond die achtste vermoed / hoop ik.

@GMTplus1 :thumbsup:

2 likes

Ik denk eerder, na bestelling van een Squale op 25 december avond was ie de 28e in huis

2 likes

Ik hoop het, wachten wordt ook in 2018 niet m’n sterkste kant…:joy:

1 like

Die van jou komt ongeveer 9 minuten later dan die van mij :wink:

1 like

Ik ook :heart_eyes: maar die prijs​:tired_face:

2 likes

Nice! Kreeg ook vanochtend al bericht dat die de 4e verwacht wordt.
Had ik niet echt op gerekend en dacht dat wordt volgende week. Supersnel vanuit Singapore iig, ben er blij mee.
Die maat ken ik en dat is mijn sweet spot, afwerking en nauwkeurigheid etc zal hetzelfde zijn als bij mijn Ocean One 39mm. Ben heel benieuwd hoe dat domed glaasje mij zal bevallen, vond dat eerst niks maar is wel gaan groeien bij mij. We shall see.

3 likes

Een uitgebreide review zou erg op prijs gesteld worden :sunglasses:. Alvast veel plezier met dit erg leuke horloge!

Ik ben eerlijk gezegd ook erg benieuwd.:sunglasses:

Mijn eerste 39 mm en ik weet waarom de OVM2, de Gnomon ltd, de Squale militaire en de Ginault het voor mij niet deden.

Heb geen reviews over de 39 mm gelezen, ik ga het gewoon beleven…:+1:

Stop de tijd, hij is net binnengekomen.:+1:

7 likes

Foto’s!

1 like

Een dag te vroeg!

1 like