Ik weet dat er een hoop steinhart haters zijn, maar dit is toch best een mooie klok?
https://www.steinhartwatches.de/de/ocean-39-vintage-gmt-premium-blue-red-keramik.html
Ik weet dat er een hoop steinhart haters zijn, maar dit is toch best een mooie klok?
https://www.steinhartwatches.de/de/ocean-39-vintage-gmt-premium-blue-red-keramik.html
Nee.
als de lume nou gewoon licht beige was in plaats van ochtend urine geel had hij wel oke geweest. Maar feit blijft dat het een afgekeken ontwerp is
Helemaal eens! Afgekeken of nietā¦
Ja.
De enige automaat op mijn wish-list.
Ik moest het echt even twee keer lezen
Toen ik voor het eerst een plaatje zag dacht ik JAAA! Als ik nu een plaatje voorbij zie komen erger ik mij aan de gele lume en dat rare balletje om de 39
Er zijn mooiere Steinharts. Er zijn ook lelijkere Rolexen.
Sowieso Steinhart altijd +1
Ja, ik vind deze erg mooi. Zal zelf alleen wel voor de Ocean 39 GMT Premium 500 (Batman) gaan.
Klokken hangen of staan.
Eens, mooi horloge! maar dat vind ik van de meeste Steinharts. En prijs - kwaliteit - service is uitstekend.
Zonder exorbitante marketing reservering
Zullen we daar nou eindelijk eens een keer mee stoppen met dat gezeur?
Toch gewoon een mooi horloge? Ik snap de fuzz niet zo erg. Tuurlijk is de lume een wat vreemde kleur maar dat geeft hem ook wel weer wat bijzonders. Ik heb ook 2 Steinharts, erg veel waar voor je geld. echter omdat ik ben gestopt met verzamelen van sub <1000 euro horloges laat ik deze nog maar even liggen (tenzij er eentje voor een niet te missen prijs voorbij komt op de horlogemarktā¦vlees is zwakā¦
Heel mooi⦠en geen hater hierā¦
Al eerder besproken.
er is iets geks met die lume, maar dat is al hierboven vaker opgemerkt. Ook vind ik het lettertype op de bezel storend op de een of andere manier. En ook dat rare 39 rondje mag weg.
verder ⦠tja⦠niet direct mijn type (net zoals āhet origineelā als we het zo mogen noemen dat niet is).
Enige Steinhart die ik heb is een Ocean One Green (ook die schijnt een āorigineelā te hebben) en die draag ik met veel plezier. Is ook het horloge uit mijn bescheiden verzameling) dat het akeligst precies loopt (ruim binnen COSCO normen).